Kejsersnit første gang. Arret anden gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Ellingsen

Lige et spørgsmål til jer der har fået kejsersnit og været gravide efterfølgende.

ændrede jeres ar sig meget under den efterfølgende graviditet? fik i mange strækmærker omkring aret?

Del gerne billeder hvis i har lyst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

M&M's Mor

Ellingsen skriver:

Lige et spørgsmål til jer der har fået kejsersnit og været gravide efterfølgende.

ændrede jeres ar sig meget under den efterfølgende graviditet? fik i mange strækmærker omkring aret?

Der skete igen forandringer med mit ar under 2 graviditet og har ingen strækmærker fået overhovedet under begge graviditeter...

Anmeld

30. oktober 2011

Ellingsen

M&M's Mor skriver:

Der skete igen forandringer med mit ar under 2 graviditet og har ingen strækmærker fået overhovedet under begge graviditeter...

Hvor er du heldig

Anmeld

30. oktober 2011

M&M's Mor

Ellingsen skriver:

Hvor er du heldig

ja jeg klager skam ikke og nu har de åbnet samme sted 2 gange og det er bare super flot og kan ikke ses der er kommet 2 dejlige unger ud der...

Anmeld

31. oktober 2011

babyMark

jeg er højgravid med nr. 2 og kan ikke se nogen forskel på mit kejsersnit ar, men jeg har rigtig mange strækmærker. Det havde jeg også sidste gang og tror at de fleste er dem fra sidst, der er blevet synlige igen, plus at der er kommet nogle nye til, men de sidder øverst på maven og altså så langt væk fra arret som de overhovedet kan komme....

Anmeld

31. oktober 2011

Jonatansmor

Ellingsen skriver:

Strækmærker kommer ikke fordi du har et ar, men fordi du er genetisk disponeret for dem. Har din mor strækmærker, får du det højest sandsynligt også

Anmeld

31. oktober 2011

Miss T

De skar mit gamle ar af og lavede et helt nyt, da hun ikke synes at det første var så pænt. Men jeg har ikke oplevet strækmærker grundet arret.

Anmeld

31. oktober 2011

Maja88

Jonatansmor skriver:

Strækmærker kommer ikke fordi du har et ar, men fordi du er genetisk disponeret for dem. Har din mor strækmærker, får du det højest sandsynligt også

hvad så hvis ens mor ingen har,men man selv har tonsvis???

men kan da lige svare på TS spørgsmål..

nu har jeg en mor som har fået 2 gange PKS og du kan slet slet ikke se hendes ar og hun ejer IKKE SKYGGEN af et strækmærke....

så tror ikke du skal være bekymret

Anmeld

31. oktober 2011

Jonatansmor

Maja88 skriver:

hvad så hvis ens mor ingen har,men man selv har tonsvis???

men kan da lige svare på TS spørgsmål..

nu har jeg en mor som har fået 2 gange PKS og du kan slet slet ikke se hendes ar og hun ejer IKKE SKYGGEN af et strækmærke....

så tror ikke du skal være bekymret

Så har du din genetiske disposition via din fars gener

Det er også derfor at alverdens cremer ikke hjælper en hatfis, det er forudbestemt af dine gener og der er ikke meget der kan ændre naturen.

Anmeld

31. oktober 2011

signe.

Ellingsen skriver:

jeg fik hverken strækmærker eller noget og arret ændrede sig ikke.. dog kunne det dog godt nive lidt udvendigt på arret i takt med maven voksede, men ikke noget særligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.