Ville i vide det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Nej, lad være med at blande dig - han burde være mand nok at sige det til hende 

Det håber jeg også han er..... Selvom han siger han jo nok ikke kan forlade hende lige efter fødslen, og ej heller mens barnet er lille.....

Syntes bare det er så synd han spilder hendes tid/liv, når han ikke vil hende..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Det er så bare rigtig uheldigt at det er min kollega, for vi ville jo ikke kunne arbejde sammen hvis jeg skabte den slags splid i deres liv.....

Jeg tænker bare, hvorfor ikke bare tage sig sammen og forlade hende. Måske bliver hun ulykkelig nu og her, men på sigt, er det vel bedre end han render rundt og er hende utro......

Ja, den er rigtig svær når det er en kollega... Tror jeg ville studse noget hvis min kærestes kollega ringede og fortalte det... Nej, lad det være hans job at mande sig op 

Jeg tror også hun vil blive dybt ulykkelig, men det er bedre at være alene, hvis han er sådan 

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Selvfølgelig ville jeg gerne vide det MEN jeg synes bestemt at det burde være min mand, som skulle fortælle mig det! I bund og grund ved du jo heller ikke hvordan det rent faktisk hænger sammen. Det kan jo være at de faktisk har det udemærket sammen, men at han er typen som alligevel søger bekræftelse andensteds. Så spiller han jo blot på de kort han har!

Ja det er selvfølgelig rigtig nok.... Men hold op så er han da næsten en endnu større nar, når han decideret fortæller mig om hendes kropsbehåring og deres sexliv 

Men i bund og grund er han jo også bare en nar, fordi han overhovedet vil være hende utro, om han vil blive sammen med hende eller ej 

Anmeld

30. oktober 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Det håber jeg også han er..... Selvom han siger han jo nok ikke kan forlade hende lige efter fødslen, og ej heller mens barnet er lille.....

Syntes bare det er så synd han spilder hendes tid/liv, når han ikke vil hende..... 

Ja, det er noget af et dilemma du er sat i... 

Anmeld

30. oktober 2011

Clisolka

Lunae skriver:

Selvfølgelig ville jeg gerne vide det MEN jeg synes bestemt at det burde være min mand, som skulle fortælle mig det! I bund og grund ved du jo heller ikke hvordan det rent faktisk hænger sammen. Det kan jo være at de faktisk har det udemærket sammen, men at han er typen som alligevel søger bekræftelse andensteds. Så spiller han jo blot på de kort han har!

Anmeld

30. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Først og fremmest havde jeg meldt ham for sexchikane.

Det er under al kritik, at gå og komme med seksuelle tilbud til sine kolleager. Oh my god..

Og for at svare på dit spørgsmål, så ja, jeg ville blive lykkelig for at vide det.
Jeg ville virkelig føle, at han gik og spildte mit liv ellers. Plus jeg ville føle mig nedværdiget og dybt til grin.

Anmeld

30. oktober 2011

Lunae

Anonym skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtig nok.... Men hold op så er han da næsten en endnu større nar, når han decideret fortæller mig om hendes kropsbehåring og deres sexliv 

Men i bund og grund er han jo også bare en nar, fordi han overhovedet vil være hende utro, om han vil blive sammen med hende eller ej 

Jamen der er vi helt enige! Han er da et mega dumt svin, men jeg kender desværre flere fyre af den slags, som deler ud af deres privatliv for at vinde andre kvinders hjerter - Så dårlig stil!

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Jamen der er vi helt enige! Han er da et mega dumt svin, men jeg kender desværre flere fyre af den slags, som deler ud af deres privatliv for at vinde andre kvinders hjerter - Så dårlig stil!

OMG.....

Tænk den drejning havde jeg bare slet ikke forestillet mig......

Mega skidt stil..... Tror bare jeg blander mig uden om, og holder mig fra ham, og håber han selv siger noget til hende hvis det virkelig er sådan han har det.....

Anmeld

30. oktober 2011

Lunae

Anonym skriver:

OMG.....

Tænk den drejning havde jeg bare slet ikke forestillet mig......

Mega skidt stil..... Tror bare jeg blander mig uden om, og holder mig fra ham, og håber han selv siger noget til hende hvis det virkelig er sådan han har det.....

Det tror jeg er en god ide. Jeg tænker nemlig også, at hvis han kan gøre det mod sin nuværende kone, så ville han sikkert kunne gøre det igen, hvis det blev jer to.

så hvis du endnu ikke er faldet for ham, så ville jeg helt klart droppe kontakten med ham, for han lyder til at være snu!

Anmeld

30. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Nu har jeg en kollega på mit arbejde (hvor jeg kun har været en måneds tid) men som allerede har fortalt mig at han overhovedet ikke elsker sin kone mere. De har været sammen længe, og er gledet fra hinanden (syntes han i hvert fald) Og den eneste grund til han ikke er gået fra hende er hun er blevet gravid, og han ikke føler han kan være bekendt at gå fra hende....

Han har flere gange spurgt om jeg vil være sammen med ham, altså så han er sin kone utro, men det er jeg ikke interesseret i. (Han har fortalt mig de ikke har haft sex i mange måneder fordi han ikke længere tænder på hende) 

Så er mit spørgsmål bare, ville i vide det, hvis det var jeres mand i den her situation??

Jeg har ikke tænkt mig at blande mig, eller kontakte hende. Men jeg kan ikke lade være med at have sindsygt ondt af hende alligevel.....

helt ærligt så er det jo ikke noget jeg vil høre. tror jeg ikke der er nogen der vil.

men jeg ville fanme ikke finde mig i at leve i et forhold hvor manden er helt tom for følelser for mig og ikke ønsker at være sammen med mig.. 

så vil jeg hellere være foruden.. 

så ja jeg vil gerne vide sådan nogle ting. selvom det er en ganske forfærdelig ting at få at vide, så må man bare klare det ud på den anden side..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.