HJÆÆÆÆÆLP! kuglepen, lædermøbler og en 2-årig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30.741 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Halbschön

Hej piger!

Suk, suk, suk! Min lille knægt på 2 år fandt en kuglepen(som jeg ikke selv vidste jeg havde, da ALT hvad der kan tegnes med er uden for hans rækkevidde)... Og nu har han tegnet et smukt kunstværk på mine brune lædermøbler... 

Er det mon muligt at få disse kuglepensstreger af min sofa?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

th

Halbschön skriver:

Hej piger!

Suk, suk, suk! Min lille knægt på 2 år fandt en kuglepen(som jeg ikke selv vidste jeg havde, da ALT hvad der kan tegnes med er uden for hans rækkevidde)... Og nu har han tegnet et smukt kunstværk på mine brune lædermøbler... 

Er det mon muligt at få disse kuglepensstreger af min sofa?

Kuglepenstreger på læder.

Hvis du er så uheldig at få kuglepen streger på din lædersofa, så fortvivl ikke. Ta en blød klud, og dup den ned i lidt mælk og gnid så på stregen, og i løbet af ingen tid er stregen væk....

fandt dette

Anmeld

30. oktober 2011

MorDk

Nu ved jeg jo ikke hvor længe siden det er... MEN prøv med sødmælk eller bare den mælk I nu har! Det virker ihvertfald når man skal fjerne kuglepen fra tøjet!

Anmeld

30. oktober 2011

MorDk

Mælk virker også på blod!

Anmeld

30. oktober 2011

Halbschön

Tak piger... og hvad er det ENESTE jeg ikke har hjemme? MÆLK! SUK! jeg går på jagt hos naboer og underboer... 

Anmeld

30. oktober 2011

Halbschön

th skriver:

Kuglepenstreger på læder.

Hvis du er så uheldig at få kuglepen streger på din lædersofa, så fortvivl ikke. Ta en blød klud, og dup den ned i lidt mælk og gnid så på stregen, og i løbet af ingen tid er stregen væk....

fandt dette

Mælk hjælper desværre ikke en hujende fis ØV! Godt nok var det nogle gamle sofaer der før eller siden skulle skiftes ud, men har da absolut ikke råd til det nu... SUK!

Anmeld

30. oktober 2011

Halbschön

MorDk skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor længe siden det er... MEN prøv med sødmælk eller bare den mælk I nu har! Det virker ihvertfald når man skal fjerne kuglepen fra tøjet!

Det er ca. tre kvarter siden at han tegnede på dem.. Men mælk hjælper ikke.. De forsvinder ikke engang bare lidt.. Øvsan...

Anmeld

30. oktober 2011

madsenmor

hmmm ja altså dette skal benyttes med stor forsigtighed men sprit tager det men buger du det for meget tager det også farven i lædret med mindre den er naturfarvet

Anmeld

30. oktober 2011

Halbschön

madsenmor skriver:

hmmm ja altså dette skal benyttes med stor forsigtighed men sprit tager det men buger du det for meget tager det også farven i lædret med mindre den er naturfarvet

ja sprit har jeg godt haft i tankerne, men jeg tør ikke prøve, er nemlig bange for, at der kommer underlige pletter.. Og aner virkelig ikke om de er naturfarvet.. det er nogle jeg har arvet, så det er nogle gamle(og dyre) lædermøbler.. Åha.. de kære børn!

Anmeld

30. oktober 2011

Plysbjørnen

Halbschön skriver:

Det er ca. tre kvarter siden at han tegnede på dem.. Men mælk hjælper ikke.. De forsvinder ikke engang bare lidt.. Øvsan...

Min mand brugte sprit til at fjerne kuglepenne streger på vores lædersæder i bilen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.