Prutterne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hey girls.. Jeg holder mig anonym til jeg er nogle måneder henne, men derfor har jeg stadig lidt spørgsmål Jeg er 5 uger henne idag, men guuud, hvor jeg prutter meget!! Men idag er det som om at de sidder fast i maven?:/ De/det er en smule irriterende - er her nogle gode råd til at få dem løsnet?! mvh en lykkelig pruttende gravidhttps://media.baby.dk/images/StoredImages/2/26708.gif

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

18 der har været inde og glo, men ikke en der gad give et bud på en mulig løsning, kanon.. Tak for hjælpen piger!

Anmeld

30. oktober 2011

lulini

jeg har ingen idé om hvad du kan gøre - men tror da liiige jeg kigger med, for har det samme problem 

Anmeld

30. oktober 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

18 der har været inde og glo, men ikke en der gad give et bud på en mulig løsning, kanon.. Tak for hjælpen piger!

Såså... Koldt vand i blodet..

Hmm.. Bum bum.. Jeg husker også den første tid hvor jeg gik og fimsede konstant. Følte mig SÅ oppustet.. som om jeg var i uge 20 nogengange (Selvom jeg kun var i uge 7-8 stk) Men jeg spiste meget frugt.. vindruer især.. og så gajoler.. Det giver  mig luuft i maven.. Du har ikke noget du ved du kommer til at prutte af som du evt kunne spise??

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hold da op, hvor får man utroligt meget lyst tilat svare når den tone blir anvendt... 

Kan tænkes at de, der kigger ikke ved hvad de skal svare?
Er da rarere med ingen svar end en gang tjaaa... måske.. de ve jeg ik... svar...

Men kan det ikke tænkes du har ændret spisevaner uden at tænke over det og får spist ting der gir luft?
Og at det at de "sidder fast" i dag er fordi du har lidt hård mave? 

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Undskyld min sure måde at skrive på, kan ikke styre mit temperament Nej, jeg har ikke spist noget jeg ikke plejer, så det kan ikke være af det.. Men er der ikke noget man kan indtage for at løsne lidt op?

Anmeld

30. oktober 2011

jette1983

Anonym skriver:

Undskyld min sure måde at skrive på, kan ikke styre mit temperament Nej, jeg har ikke spist noget jeg ikke plejer, så det kan ikke være af det.. Men er der ikke noget man kan indtage for at løsne lidt op?

Svesker? Rosiner? Noget med mange fibre i? Og så synes jeg godt nok du skal arbejde lidt på det med temperamentet for det er virkelig ikke iorden at bruge den tone over for folk, og slet ikke hvis man vil have deres hjælp.

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

jette1983 skriver:

Svesker? Rosiner? Noget med mange fibre i? Og så synes jeg godt nok du skal arbejde lidt på det med temperamentet for det er virkelig ikke iorden at bruge den tone over for folk, og slet ikke hvis man vil have deres hjælp.

Underligt nok derfor jeg skrev undskyld!!:/ Om jeg har spist eller skal jeg prøve at spise svesker?

Anmeld

30. oktober 2011

jette1983

Anonym skriver:

Underligt nok derfor jeg skrev undskyld!!:/ Om jeg har spist eller skal jeg prøve at spise svesker?

Du kan prøve at spise rosiner eller svesker eller noget med fibre i, det kan nogen gange sætte gang i systemet så man kommer af med det, det bliver nok værre til at starte med hvis du prøver det men efter noget tid skulle det gerne blive bedre.

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

jette1983 skriver:

Du kan prøve at spise rosiner eller svesker eller noget med fibre i, det kan nogen gange sætte gang i systemet så man kommer af med det, det bliver nok værre til at starte med hvis du prøver det men efter noget tid skulle det gerne blive bedre.

Har lige snakket er min mor som forslog en gang sveskegrød, min mave fik det dårligt, så nu er der gang i systemet igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.