Plukkeveer + smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

OverTheRainbow

Hej damer!

Jeg er i uge 35 og synes jeg har ret mange plukkeveer, men kan ik finde ud af hvor "ondt" de må gøre..? 

Det er svært at beskrive men ja.. selvfølgelig bliver min mave stenhård, men jeg får også spændinger i lænd, småkvalme, og menstruationssmerter foran mens det står på. Det er altså svært at forklare Hmmm, det gør ikke græde ondt, men det er ret ubehageligt!

Har fået at vide af jordmoder at baby har sat sig fast i bækkenet og bliver dernede højst sandsynligt!

Lyder mine plukkeveers oplevelser som jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Sitrani

Smilo skriver:

Hej damer!

Jeg er i uge 35 og synes jeg har ret mange plukkeveer, men kan ik finde ud af hvor "ondt" de må gøre..? 

Det er svært at beskrive men ja.. selvfølgelig bliver min mave stenhård, men jeg får også spændinger i lænd, småkvalme, og menstruationssmerter foran mens det står på. Det er altså svært at forklare Hmmm, det gør ikke græde ondt, men det er ret ubehageligt!

Har fået at vide af jordmoder at baby har sat sig fast i bækkenet og bliver dernede højst sandsynligt!

Nøjagtig som mine, i hvert fald

Sådan føltes mine i hvert fald de sidste par uger inden jeg fødte... Så det tror jeg er helt normalt Men det er slet ikke rart..

Anmeld

30. oktober 2011

ano14316

Smilo skriver:

Hej damer!

altså jeg synes måske at dine plukveer lyder lidt mere som noget der er ved at gå over i lidt veer.. er det noget der lige er startet eller hvor længe har det stået på?

Anmeld

30. oktober 2011

OverTheRainbow

ano14316 skriver:

altså jeg synes måske at dine plukveer lyder lidt mere som noget der er ved at gå over i lidt veer.. er det noget der lige er startet eller hvor længe har det stået på?

Plukkeveerne har stået på i et godt stykke tid nu, men intensiteten i dem har ik været så "voldsom".. var under eksamensstress forleden dag hvor min mave faktisk var én stor plukve hele dagen

De er ik regelmæssige, bare meget mærkbare.. Nu må vi se! Må ærlig talt indrømme at baby da gerne på komme ud for min skyld

Anmeld

30. oktober 2011

OverTheRainbow

STN skriver:

Nøjagtig som mine, i hvert fald

Sådan føltes mine i hvert fald de sidste par uger inden jeg fødte... Så det tror jeg er helt normalt Men det er slet ikke rart..

Ok, så er det ik bare mig der oplever dem i den grad Så kan det jo være bebs melder sin ankomst før termin 6. Dec... Den lille møver Man ved aldrig... Tak for svar!

Anmeld

30. oktober 2011

Sitrani

Smilo skriver:

Ok, så er det ik bare mig der oplever dem i den grad Så kan det jo være bebs melder sin ankomst før termin 6. Dec... Den lille møver Man ved aldrig... Tak for svar!

Min pige kom 6 dage før tid Så ja, man ved aldrig..

Anmeld

30. oktober 2011

Muffinmus

lyder som mine de sidste 3-4 uger før de kom ud:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.