virkelig tydelige blodåre på brysterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Anonym trådstarter

hejsa piger, nu har jeg lige været i bad og da jeg stod og sæbede mig ind lagde jeg mærke til : blå mærker lign. og da jeg så var færdig kiggede jeg selvfølgelig i spejlet for at se om mine øjne drillede mig, men fandeme nej. Mine blodåre (tror jeg da det er) ligner blå mærker ?? er det normalt ?? og mine bryst vorter er helt mørke - sådan lilla farvede faktisk ??

er 4+2 idag .. har virkelig ømme bryster og kan næsten ikke gå i bad fordi de gør så ondt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

lukasmor

Anonym skriver:

hejsa piger, nu har jeg lige været i bad og da jeg stod og sæbede mig ind lagde jeg mærke til : blå mærker lign. og da jeg så var færdig kiggede jeg selvfølgelig i spejlet for at se om mine øjne drillede mig, men fandeme nej. Mine blodåre (tror jeg da det er) ligner blå mærker ?? er det normalt ?? og mine bryst vorter er helt mørke - sådan lilla farvede faktisk ??

er 4+2 idag .. har virkelig ømme bryster og kan næsten ikke gå i bad fordi de gør så ondt...

Det er helt normalt og det forsvinder igen

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Det er helt normalt og det forsvinder igen

Haha okay, puha blev lige nervøs et kort øjeblik om, om det måtte være sådan tak for svaret hihi

Anmeld

30. oktober 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Haha okay, puha blev lige nervøs et kort øjeblik om, om det måtte være sådan tak for svaret hihi

Ja der er mange ting der ændre sig og mange gange kan man slet ikke kende sin krop i graviditeten. Kan godt forstå du gerne lige ville høre ad Når mælkeproduktionen går rigtig i gang vil dine bryster igen blive blodsprængte og ømme men så ved du hvorfor

Anmeld

30. oktober 2011

lukasmor

Og tillykke med graviditeten!! 

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Og tillykke med graviditeten!! 

heh det skal man lige vende sig til og tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.