hård mave.. :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Nolle

min søn på 5 mrd. han er lige begyndt at få rigtig mad, men nu har han så hård mave han græder hver gang han skal af med noget, og så kommer der bare så lidt. jeg har har virklige ondt af ham, det gør ondt inden i, få jeg ved virklige ikke hvad jeg kan gøre ;/ ..

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? .. 

Håber virklige der er nogen der kan hjælpe mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Jakob'sMor

schonert skriver:

min søn på 5 mrd. han er lige begyndt at få rigtig mad, men nu har han så hård mave han græder hver gang han skal af med noget, og så kommer der bare så lidt. jeg har har virklige ondt af ham, det gør ondt inden i, få jeg ved virklige ikke hvad jeg kan gøre ;/ ..

Åh det er så synd for dem, min søn havde også problemer.

Prøv at gik ham noget sveskegrød - det hjalp godt og hurtigt på Jakob

Anmeld

30. oktober 2011

Nolle

Jakob'sMor skriver:

Åh det er så synd for dem, min søn havde også problemer.

Prøv at gik ham noget sveskegrød - det hjalp godt og hurtigt på Jakob

Mange tak - nu spøger jeg nok dumt, hvor kan man købe det ? :I

Anmeld

30. oktober 2011

emsaroto

sveskemos! 

Og det shit det virker bare søde! Du kan lave det selv eller købe det mener jeg nok. 
Du kan bare skrive hvis du skal have en opskrift <3

held og lykke søde! 

Anmeld

30. oktober 2011

Nolle

emsaroto skriver:

sveskemos! 

Og det shit det virker bare søde! Du kan lave det selv eller købe det mener jeg nok. 
Du kan bare skrive hvis du skal have en opskrift <3

held og lykke søde! 

Du må meget gerne sende den søde..  

- Det tror jeg mig og ZJ ville blive meget glad få, især ZJ

Anmeld

30. oktober 2011

Jakob'sMor

schonert skriver:

Mange tak - nu spøger jeg nok dumt, hvor kan man købe det ? :I

Vil da mene de fleste dagligvare butikker har det Har I en kiwi i nærheden, de er vel de eneste der har åben nu

Anmeld

30. oktober 2011

Tona

schonert skriver:

Som flere andre skiver så er sveskemos vejen frem. Du køber det på glas i alle dagligvarebutikker næmest. Det står på hylden sammen med glas med babymad osv.

Du kan så røre et par skefulde i hver potion grød eller hvad du giver af skemad for at forebygge problemet med forstoppelse. Eller du kan give en lille portion rent som mellemmåltid.

Hvis det er helt galt fat og intet hjælper kan du købe Lactulose på apotektet og give ham.  

Anmeld

30. oktober 2011

marius' mor

schonert skriver:

Har han både tynd og hård aff?? eller kun hård??

Hvis sveskegrød ikke hjælper, syntes jeg at du skal gå til din læge og få ham til at give dig en recept på movicol til børn.. Hvis han både har hård og tynd aff, er han sikkert forstoppet også skal han have en intensiv kur til han har helt vandig aff i 2 døgn også langsomt trappes ned, indtil hans aff er normal.. med tiden kan man så langsomt trappe ham helt ud af det når maven bedre kan klare det selv..

KH Marius' Mor

Anmeld

30. oktober 2011

Nolle

Amandas-mor skriver:

Som flere andre skiver så er sveskemos vejen frem. Du køber det på glas i alle dagligvarebutikker næmest. Det står på hylden sammen med glas med babymad osv.

Du kan så røre et par skefulde i hver potion grød eller hvad du giver af skemad for at forebygge problemet med forstoppelse. Eller du kan give en lille portion rent som mellemmåltid.

Hvis det er helt galt fat og intet hjælper kan du købe Lactulose på apotektet og give ham.  

Vi har prøvet Lactulose - og det virker ikke ;/ - han har vært på det i en uge nu, og der ikke sket noget endnu..

så jeg håber det sviske grød virker (; 

Tak

Anmeld

30. oktober 2011

Nolle

marius' mor skriver:

Har han både tynd og hård aff?? eller kun hård??

Hvis sveskegrød ikke hjælper, syntes jeg at du skal gå til din læge og få ham til at give dig en recept på movicol til børn.. Hvis han både har hård og tynd aff, er han sikkert forstoppet også skal han have en intensiv kur til han har helt vandig aff i 2 døgn også langsomt trappes ned, indtil hans aff er normal.. med tiden kan man så langsomt trappe ham helt ud af det når maven bedre kan klare det selv..

KH Marius' Mor

Det er VIRKLIG hårdt - meget ! ..

Men jeg ville lige prøve det grød ellers må jeg jo tag til læge, få det er ikke til at holde ud mere..

Tak - få tippet om læge, trode bare de sagde de skulle spise noget sivsker og tag noget Lactulose

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.