sove i barnevognen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Nolle

Min søn på 5 mdr ville ikke sove igemmen i hans senge mere, han  sove igemmen  i barnevogen :/ .. hvad kan jeg dog gøre? - nogen ideer ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Molly8

schonert skriver:

Min søn på 5 mdr ville ikke sove igemmen i hans senge mere, han  sove igemmen  i barnevogen :/ .. hvad kan jeg dog gøre? - nogen ideer ? 

Måske prøve at tage barnevognen indendøre om natten i en periode? - Eller overveje, hvad der gør, at han sover bedre i barnevognen. Fx hvis det er den omsluttende følelse, kan der skærmes mere af. Måske en kombination så han først vænner sig til at sove inde, ved at sove i barnevognen og så prøve at overføre følelsen.

Kh Molly

Anmeld

30. oktober 2011

Clisolka

schonert skriver:

Jeg ville prøve som Molly8 skriver, tage barnevognen ind i en periode  Er det evt. fordi tremmesengen er for stort til ham? 

Anmeld

4. november 2011

janne1986

Sådan er det også her.. Lykke sover bare bedre i barnevognen og den står i gangen nu...

Er hun syg osv så kommer hun deri, så hun sover bedre.... Ellers har jeg rullet to junior dyner sammen på hver side af hende i tremmesengen og det virker altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.