Havde i det også?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Anonym trådstarter

jeg skriver som anonym da dette kun MÅSKE er relevant...

Det er måske et underligt spørgsmål, men her kommer det !

Havde i også ildelugtende og krid hvidt udflåd inden i testede positiv? altså meget af det, så i blev nød til at gå rundt med papir i trusserne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

B&J

nej det havde jeg ikke men er det ikke tegn på svamp når det lugter bliver helt i tvivl

Anmeld

31. oktober 2011

Carl-Emil's mor

B&J skriver:

nej det havde jeg ikke men er det ikke tegn på svamp når det lugter bliver helt i tvivl

Jo det kan det være MEN ens Ph værdi ændre sig meget i en graviditet - for nogle, og det kan ændre konsistens, mængde og lugt... Og bruger man ikke trusseindlæg og har man øget mængder af det kan det hurtigt i sig selv skabe en lugt... Fik det helt store oplæg om det fra JM første gang fordi at så mange tror der er noget galt med dem til ts mit blev kraftigt øget men uden lugt men bruger ogaå trusseindlæg for synes det er for klammo at gå uden når man har så meget

Anmeld

31. oktober 2011

B&J

Höör skriver:

Jo det kan det være MEN ens Ph værdi ændre sig meget i en graviditet - for nogle, og det kan ændre konsistens, mængde og lugt... Og bruger man ikke trusseindlæg og har man øget mængder af det kan det hurtigt i sig selv skabe en lugt... Fik det helt store oplæg om det fra JM første gang fordi at så mange tror der er noget galt med dem til ts mit blev kraftigt øget men uden lugt men bruger ogaå trusseindlæg for synes det er for klammo at gå uden når man har så meget

så ved jeg også det hvis det nu skulle ske næste gang

altså dejligt at lære noget nyt

Anmeld

31. oktober 2011

Mor til Majbørn

Jeg havde - men det gik over. Lægen sagde det var normalt.

Anmeld

31. oktober 2011

Louiiiise

Jeg har også haft øget mængde af udflåd, men uden lugt Jeg bruger trusseindlæg hver dag for synes det er klamt at der kommer så meget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.