Så fik vi tid til tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

lulini

Iiih, jeg er så lykkelig i dag, imorges da jeg var ude og tømme postkassen lå der er brev jeg har ventet meget spændt på siden jeg fik graviditeten bekræftet hos lægen for 5 dage siden - 5 dage er altså bare en evighed nogen gang 

Men mandag den 7. November skal vi til scanning der vil jeg (efter egne beregninger) være 5+2 uger henne, og så må vi jo bare håbe at det hele går som planlagt  glæder mig nu godt nok til at høre hvor langt henne jeg er sådan helt rigtigt 

synes lige i skulle vide hvor glad jeg er i dag - tænk at et brev kan gøre en så glad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Dorte...

lulini skriver:

Iiih, jeg er så lykkelig i dag, imorges da jeg var ude og tømme postkassen lå der er brev jeg har ventet meget spændt på siden jeg fik graviditeten bekræftet hos lægen for 5 dage siden - 5 dage er altså bare en evighed nogen gang 

Men mandag den 7. November skal vi til scanning der vil jeg (efter egne beregninger) være 5+2 uger henne, og så må vi jo bare håbe at det hele går som planlagt  glæder mig nu godt nok til at høre hvor langt henne jeg er sådan helt rigtigt 

synes lige i skulle vide hvor glad jeg er i dag - tænk at et brev kan gøre en så glad 

Hvor dejligt for dig, altid rart at få det bekræftet med en scanning  

Men kan man se den lille så tidligt på en scanning? Min den første scanning var i uge 7.

Anmeld

30. oktober 2011

lulini

Dorte S. skriver:

Hvor dejligt for dig, altid rart at få det bekræftet med en scanning  

Men kan man se den lille så tidligt på en scanning? Min den første scanning var i uge 7.

Det ved jeg faktisk ikke - men de bliver lavet fra 6. uge... men der er ingen der ved hvor langt henne jeg er 5+2 er bare mit bedste bud så det er mere for at finde ud af termin 

Anmeld

30. oktober 2011

Dorte...

lulini skriver:

Det ved jeg faktisk ikke - men de bliver lavet fra 6. uge... men der er ingen der ved hvor langt henne jeg er 5+2 er bare mit bedste bud så det er mere for at finde ud af termin 

Ok bliver spændende, håber du kan se et lille hjerte blink og fastsat en termin

Anmeld

30. oktober 2011

lulini

Dorte S. skriver:

Ok bliver spændende, håber du kan se et lille hjerte blink og fastsat en termin

tvivler på at jeg kan se et hjerteblink for er rimelig sikker på at jeg ikke er mere end mellem 5+0 og 7+0 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.