Har du (eller har haft) en svulst / blobprop i hjernen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er li ano da der ikke er så mange der ved noget endnu og det gør jeg faktisk heller ikke selv.

Sagen er den at jeg snart skal scannes i hovedet, da min egen læge mistænker enten blodprop eller svulst i mit hoved. Jeg har på det seneste haft mange anfald og nu skal jeg MR-scannes.

Er der en venlig sjæl der vil fortælle sin historie? Får man noget af vide uder scanningen eller skal man gå og vente svar ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

signe.

Anonym skriver:

Er li ano da der ikke er så mange der ved noget endnu og det gør jeg faktisk heller ikke selv.

Sagen er den at jeg snart skal scannes i hovedet, da min egen læge mistænker enten blodprop eller svulst i mit hoved. Jeg har på det seneste haft mange anfald og nu skal jeg MR-scannes.

Er der en venlig sjæl der vil fortælle sin historie? Får man noget af vide uder scanningen eller skal man gå og vente svar ??

Jeg kender desværre ikke noget til det, men et kram skal du have

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

signe. skriver:

Jeg kender desværre ikke noget til det, men et kram skal du have

Anmeld

30. oktober 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Min mor har haft en blodprop i hjernen, og de var meget søde til at fortælle hvad der skulle ske.. Men hun fik endelig svar ved en læge bagefter.. 

Anmeld

30. oktober 2011

FamilenStorm

Har en bekendt der har haft en svulst i hjernen.. Han er blevet opereret 2 gange.. Så sendt som i torsdags faktisk.. Hvor han nu afventer svar om den stadig er godartet..

Anmeld

30. oktober 2011

forår

Jeg har været møllen igennem.

Først en ct scanning som viste noget som de troede stammede fra en blodprop, og derefter en MR scanning.

Jeg måtte desværre gå vildt længe fra første undersøgelse til at jeg fik svar på den sidste. Et lille halvt år faktisk

Men heldigvis for mig viste det sig at der ikke havde været nogen blodprop alligevel, så det var jo godt.

Håber det bedste for dig

Dea

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke om det har noget at sige, men jeg er sendt videre på privathospital, da ventetiden ved det offentlige var lang, og min egen læge ville gerne have mig hurtigt videre, så håber da på svar hurtigt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.