AnnaB. skriver:
Helt ærligt - det havde jeg aldrig troet ville overgå mig!
Har altid tænkt, at det der med ikke at kunne spise forskellige ting eller at have vildt meget lyst til noget, når man er gravid - det måtte man da bare tage sig sammen og styre
. Men jeg er godt nok blevet klogere. Er kun i 8. uge, men har bare ikke lyst til ret meget. Og det jeg så har lyst til er bare ikke særlig sundt. Grøntsager? Føj! Kan blive het skidt ved tanken. Det er SÅ mærkeligt! Kæmpede en portion grøntsagssuppe i mig igår i aftes, og det lykkedes vist kun fordi jeg havde garneret med ost og pølsestykker
.
Til gengæld er STÆRKE oste et kæmpehit - omend i meget afmålte portioner. Og en enkelt ostepops eller to får jeg da også klemt ned. Godt jeg allerede er gravid, for det er ikke ligefrem nærkontakt jeg lægger op til med mine sure ostefingre og stride osteånde
.
God søndag 
Jeg er 9 uger henne og de sidste to uger har jeg heller ikke haft lyst til mad. Og faktisk er det jeg kan få ned frugt og grønt. Var dog ved min mor lørdag, hvor vi fik forloren hare, der røg lige to portioner ned.
Så kan jeg heller ikke have den måde andre spiser på. Skal helst ikke kigge på dem når jeg spiser, så skal jeg i hvert fald ikke have mere 
Jeg døjer meget med kvalme men min søster sagde at hvis man spiser ofte men små portioner så er det nemmere at få noget ned, for så snart man bliver sulten får man kvalme.
Anmeld