barnevognsmadras* ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Dianaaa

hej girls

jeg har indtil nu brugt liften i barnevognen, og har derfor ikke købt nogen madras* og den der er der i er dælme godt nok tynd syntes jeg.

MEN hvad kan anbefales ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Dianaaa

Dianaaa skriver:

hej girls

jeg har indtil nu brugt liften i barnevognen, og har derfor ikke købt nogen madras* og den der er der i er dælme godt nok tynd syntes jeg.

MEN hvad kan anbefales ?  

et svar ville være lækkert

Anmeld

1. november 2011

TaAsJu

Ved at dunipilo (staves) laver nogle rigtig lækkere nogen..

Jeg skal også have en anden til vores da den der er der i er lavet til Temperature i Dk og jeg bor på grønland.. Men ved også babysam har nogle topmadresser lavet i uld.. de skulle være super skønne

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

Dianaaa skriver:

hej girls

MEN hvad kan anbefales ?  

hvis jeg var dig ville jeg tage i feks babysam og få dem til at hjælpe dig - ting som et varmt / koldt barn har også en del at sige. Og vi ved jo intet om dit barn  og nok heller ikke det vilde om alle madresser - man må høre hvad de vil anbefale til ens barn

Anmeld

1. november 2011

Dianaaa

Toshiba skriver:

hvis jeg var dig ville jeg tage i feks babysam og få dem til at hjælpe dig - ting som et varmt / koldt barn har også en del at sige. Og vi ved jo intet om dit barn  og nok heller ikke det vilde om alle madresser - man må høre hvad de vil anbefale til ens barn

det var sådan set også min plan og spørge dem til råds når jeg skal ind og købe den, jeg syntes bare mange steder når man spørger om hjælp, så finder de altid det frem der er dyrest (siger ikke alle er sådan) og jeg mener jo at man sagtens kan få noget der billiger der er ligeså godt og evt et andet sted, dog ikke altid men man kan være heldig, det var lidt det jeg mente . og så det er altid rart at hører fra andre hvad der er godt og skidt

Anmeld

1. november 2011

Dianaaa

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ved at dunipilo (staves) laver nogle rigtig lækkere nogen..

Jeg skal også have en anden til vores da den der er der i er lavet til Temperature i Dk og jeg bor på grønland.. Men ved også babysam har nogle topmadresser lavet i uld.. de skulle være super skønne

heldige dig ! der er super smukt på grønland , ihvertfald det jeg har set på tv hehe

-men tak for svaret

Anmeld

1. november 2011

TaAsJu

Dianaaa skriver:

heldige dig ! der er super smukt på grønland , ihvertfald det jeg har set på tv hehe

-men tak for svaret

Føler mig også lidt heldig  selv tak da

Anmeld

1. november 2011

stm2812

Dianaaa skriver:

hej girls

MEN hvad kan anbefales ?  

Jeg har en fra babysam. Og mener ikke den kostede så forfærdelig meget. Og den er vi meget tilfredse med. Den virker til at være dejlig for hende. og synes slet ikke den er tynd eller noget.

Anmeld

1. november 2011

Dianaaa

stm2812 skriver:

Jeg har en fra babysam. Og mener ikke den kostede så forfærdelig meget. Og den er vi meget tilfredse med. Den virker til at være dejlig for hende. og synes slet ikke den er tynd eller noget.

okay tak for svar

regner også med at kigge i babysam og kære børn/mor og barn og ser hvad vi kan finde

Anmeld

1. november 2011

stm2812

Dianaaa skriver:

okay tak for svar

regner også med at kigge i babysam og kære børn/mor og barn og ser hvad vi kan finde

Ja det er noget nemmere når man selv lige kommer ud og får dem set lidt an (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.