2.gangs gravid og maven ;) + strækmærker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja, til jer der er andengangs gravide og har født..

2.gang - hvor lang tid tog det fra i havde født til maven træk sig sammen og var "flad " igen?

Altså 1.gang tog det 4 dage, så kunne man slet ikke se jeg havde født, det var kun en lille dele, som jo skulle trænes lidt væk. Er bange for dene gang at ligne et monster og storgravid lang tid efter jeg har født

Nogle der forresten har prøvet bio oil eller andre cremer mod strækmærker ??? har fået nogle under denne graviditet, ikke slemme, men har hørt bio oil skulle være fantastiske til at formindske rødmen og forebygge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

2.gang - hvor lang tid tog det fra i havde født til maven træk sig sammen og var "flad " igen?

Altså 1.gang tog det 4 dage, så kunne man slet ikke se jeg havde født, det var kun en lille dele, som jo skulle trænes lidt væk. Er bange for dene gang at ligne et monster og storgravid lang tid efter jeg har født

Nogle der forresten har prøvet bio oil eller andre cremer mod strækmærker ??? har fået nogle under denne graviditet, ikke slemme, men har hørt bio oil skulle være fantastiske til at formindske rødmen og forebygge?

kan desværre ikke svre dig på det første.. men jeg brugte meget mandel olie og så den der vikelige fede creme fra nivea..

Anmeld

30. oktober 2011

chael

Anonym skriver:

Jeg kan ikke lige huske hvor længe det tog 1. Og 2. Gang.

Men nu her 3 gang, der ligner mon mave sig selv, som inden jeg fødte og det er 3 uger siden jeg fødte. Og efter 1 uge var den trukket sammen. Dog skal det sidste lige trænes, så den bliver rigtig pæn. Men må lige vente et par uger endnu, inden jeg kan starte træning op igen

*Camilla

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar.

Ingen andre????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.