Også regner der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Kloster

Det står faktisk ned i vandhanestråler.......... Men kun nogle gange.. Måske går det lidt væk.... Men hvad motion skal man dyrke i dag??

Har fundet et program på iform, der kunne lyde godt til de indendørsdage.

http://iform.dk/lynprogram

Ell skal jeg bare tage mig sammen og komme ud og gå 4 km med hunden ell cykle 10 km i regnvejret??

Ambivalens........... Jeg har ene lange dage i den kommende uge. Jeg er ene, da manden er i Tyskland hele ugen, så jeg kan tidsmæssigt først komme ud, når der er mørkt. Det er ikke så godt og jeg ved helt ærligt, at det kommer jeg bare ikke...

Hvilken dagens motion, står den på hos jer?? Og hvad skal jeg dog lave??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Hansen97

Kloster skriver:

Det står faktisk ned i vandhanestråler.......... Men kun nogle gange.. Måske går det lidt væk.... Men hvad motion skal man dyrke i dag??

Har fundet et program på iform, der kunne lyde godt til de indendørsdage.

http://iform.dk/lynprogram

Ell skal jeg bare tage mig sammen og komme ud og gå 4 km med hunden ell cykle 10 km i regnvejret??

Ambivalens........... Jeg har ene lange dage i den kommende uge. Jeg er ene, da manden er i Tyskland hele ugen, så jeg kan tidsmæssigt først komme ud, når der er mørkt. Det er ikke så godt og jeg ved helt ærligt, at det kommer jeg bare ikke...

Hvilken dagens motion, står den på hos jer?? Og hvad skal jeg dog lave??

Har kun 1 ting at sige... Www.bodyrock.tv!

Anmeld

30. oktober 2011

Joan ( Smallie )

Lige om lidt tager jeg mit træningstæj på og tager i Loop og det gør jeg 4 gange om ugen elsker det.

Anmeld

30. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

går en tur i skoven men hunden når jeg har fri kl. 14. turen et ml. 4-6 km afhængig af hvad vej vi går. sigter efter den lange men bliver nødt til at lytte til mit endnu ikke genoptrænede knæ og se hvad det kan holde til efter 6,5. timers renden rundt åå job.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.