ondt i ryggen og "hård" mave (udenpå)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har utrolig ondt i ryggen / lænden, og til tider løber det ned i baglåret.. Nogle gange kommer der nogle jag helt nede i underlivet, og når de kommer bliver min mave hård at føles på..
Jeg er kun i 11. uge, men har lidt af "rygproblemer" siden 6. uge... De er bare blevet værre de sidste dage..

Nogle der ved hvad det kan være tegn på? Eller måske vil komme med et gæt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

mariamiss6

Den hårde mave skyder jeg på er plukkeveer.....

Det er tidligt, ja, men det kan godt lade sig gøre. Jeg havde det selv meget, ca. fra samme tid i graviditeten, og jeg blev ret tidligt sygemeldt. Og havde så også bækkenløsning....

Det andet, den strålende smerte du har, er nok din iskiasnerve der kommer i klemme....

Prøv at sove med en pude mellem benene. Og HUSK at nævne de plukkeveer for en læge eller jordemoder, for det burde være ufarligt, men kan altså sagtens udvikle sig til rigtige veer....

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Den hårde mave skyder jeg på er plukkeveer.....

Det er tidligt, ja, men det kan godt lade sig gøre. Jeg havde det selv meget, ca. fra samme tid i graviditeten, og jeg blev ret tidligt sygemeldt. Og havde så også bækkenløsning....

Det andet, den strålende smerte du har, er nok din iskiasnerve der kommer i klemme....

Prøv at sove med en pude mellem benene. Og HUSK at nævne de plukkeveer for en læge eller jordemoder, for det burde være ufarligt, men kan altså sagtens udvikle sig til rigtige veer....

Puha, du skrev jo lige det jeg ikke ønskede og høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.