Hjælp i hjemmet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

aklejel

Jeg har flere gange oplevet, at min dejlige datter har ville hjælpe mig med "det huslige" Det skal lige siges hun fylder 2 i næste måned men allerede er hun begydt at hjælpe med at tømme opvasker, ikke det farlige selvfølgelig

Og så kommer hun tøj i vaskemaskinen Og når hun sidder og ser morgen tv, og hvis der står en tallerken på bordet fra aftenen før, sætter hun den os overpå køkkenbordet

Er min den eneste som gør det eller er det bare noget små guldklumper gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Na-Wi

Min dreng gør nøjagtigt det samme, han rydder dog også alt sit legetøj op som han har smidt i stuen PLUS at han selv lukker hunden ud i haven så han kan tisse

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

aklejel skriver:

Jeg har flere gange oplevet, at min dejlige datter har ville hjælpe mig med "det huslige" Det skal lige siges hun fylder 2 i næste måned men allerede er hun begydt at hjælpe med at tømme opvasker, ikke det farlige selvfølgelig

Og så kommer hun tøj i vaskemaskinen Og når hun sidder og ser morgen tv, og hvis der står en tallerken på bordet fra aftenen før, sætter hun den os overpå køkkenbordet

Min den store begyndte også på det kort tid før hun blev 2 år... 

Anmeld

29. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

aklejel skriver:

Min prinsesse på 1 år rydder sit legetøj op inde i stuen hvis vi spørger om vi skal rydde op  og så siger hun "tak" når hun er færdig med at spise og er kommet ud a højstolen

Anmeld

29. oktober 2011

aklejel

Naannaa87 skriver:

Min dreng gør nøjagtigt det samme, han rydder dog også alt sit legetøj op som han har smidt i stuen PLUS at han selv lukker hunden ud i haven så han kan tisse

MMin pige Emma gør det som regl kun hvis vi hjælpes ad, men det er jo os en go ting at lærer hende, at man er fælles om en opgave og at man kan hjælpe hinanden

Anmeld

29. oktober 2011

aklejel

Mira0911 skriver:

Min den store begyndte også på det kort tid før hun blev 2 år... 

Det er så dejligt når de hjælper til

Anmeld

29. oktober 2011

aklejel

MillesMor111010 skriver:

Min prinsesse på 1 år rydder sit legetøj op inde i stuen hvis vi spørger om vi skal rydde op  og så siger hun "tak" når hun er færdig med at spise og er kommet ud a højstolen

Emma siger os "tak or mad" Som i jo sikkert kan gætte jer til siger hun tak for mad, og det har hun gjort siden hun var lidt over 1 år, for det sagde vi altid til hende når hun var færdig med at spise

Anmeld

29. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

aklejel skriver:

Emma siger os "tak or mad" Som i jo sikkert kan gætte jer til siger hun tak for mad, og det har hun gjort siden hun var lidt over 1 år, for det sagde vi altid til hende når hun var færdig med at spise

Det har vi oss lært Mille at hun skal sige, men det er kun tak indtil videre  Men det er oss godt nok  Forleden kom der dog "mad" på .. Så det blev til "tak mad"

Anmeld

29. oktober 2011

aklejel

MillesMor111010 skriver:

Det har vi oss lært Mille at hun skal sige, men det er kun tak indtil videre  Men det er oss godt nok  Forleden kom der dog "mad" på .. Så det blev til "tak mad"

Sårn tror jeg det starter for alle Men hovedsagen er at man giver det videre til sine børn Kan ikke ha de forældre som ikke lærer sine børn bare lidt dannelse.

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

aklejel skriver:

Det er så dejligt når de hjælper til

Ja og rigtig hyggeligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.