hvad er det.. evt. bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Sujan

Hej.. er meget i tvivl om hvad der sker for min krop.

Er i uge 19. Alt er gået fint i graviditeten, har haft lidt øm lænd ind imellem, men ellers alt fint.

Er ved at renovere hus og har knoklet de sidste par dage... Ikke rigtig med tunge løft men måske lidt dårlige arbejds stillinger hist og her...

Men her til aften har jeg så ondt i min lænd at jeg knap kan gå.. kan ikke klare trykket ved at stå oprejst. Aldrig har jeg haft så store smerter.. når jeg ligger kan det lige gå, men gør stadig ondt.
Er alene og skulle lige på toilet.. jeg kunne næsten ikke gå derud.. jeg måtte støtte mig op af alt for at mindske trykket på lænden og bliver bare værre og værre... Jeg ligger lige nu og kanf ikke rigtig røre mig...

Er det bækkenløsning eller hvad sker der... Og hvad dælen gør jeg nu... Kan håbe det bliver bedre til i morgen.. men som det ser ud nu vil jeg ikke engang kunne komme til lægen for kan ikke stå på mine ben.. så hvis jeg skal noget er jeg nødt til at få en til at komme og bære mig og ikke engang det tør jeg for det vil sikkert også gøre så ondt...

Nogle der har prøvet noget ligende og hvad skal jeg gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Moms

Tja, det lyder nu rigtig meget sådan som jeg havde det, da jeg fik min discosprolaps.

:-(

Op til den havde jeg store problemer med mine Sacro-iliacaled (mellem hofteben og korsben), hvilket gav mig så store muskelspændinger i hele lænde, balde og bækkenpartiet, at jeg havde svært ved at gå, sidde, bukke mig. Når jeg gik vraltede jeg.

Jeg siger ikke, du har en discosprolaps. Bækkenløsning kan sikkert give de samme symptomer - muskelspændinger og ledsmerter.

Jeg ville lægge is på 10-15 min hver eller hver anden time og holde mig i ro. Du skal kontakte lægen i morgen eller mandag, hvis du har det bedre i morgen.

God bedring.

Lige for en god ordens skyld - hvis du ikke kan røre dig - du skal altså ringe til lægevagten hvis det virkelig er så slemt. Vær især opmærksom på om du har kontrol over blære - det betyder både at du kan holde dig OG tisse.

tjek lige denne her først: http://www.netdoktor.dk/vagtlaegen/fakta/rygsmerter.htm

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.