Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Ja, tænker på om der er andre som mig der bare ikke får taget sig sammen til at lave de der øvelser man har fået fine foldere med både før og efter fødsel?
har lavet øvelserne før fødsel en enkelt gang... og efter det har jeg bare haft fokus på alt muligt andet så det slet ikke har været noget jeg har tænkt på at gøre igen... har dog i stedet det sidste stykke tid inden fødsel hoppet rundt med min Wii i 30-60 min et par gange om ugen...
Her efter fødsel har jeg slet ikke fået taget mig sammen til bare at kigge på de øvelser de anbefaler man laver... lige nu er der ikke rigtig nogen fast rytme i sønnens sove-spiserytme så føler det er svært at afsætte tid til det da jeg ofte har andre ting at lave når han endelig er faldet til ro...
har da prøvet at lave lidt knibeøvelser en gang imellem når jeg tænker på det... men slet ikke i nærheden af hvad de siger man bør...
Dem af jer der ikke lavede/laver øvelser har I eller har haft problemer med underlivet efterfølgende?
altså det der med de snakker om at det kan falde ned eller sådan noget i den retning?
Det er 6 uger (mandag) siden jeg fødte og jeg er stoppet med at bløde for 1½ uges tid siden... har det superfint og føler at alt er normalt inden i... mangler bare følelsesregistreret til at blive aktiveret korrekt igen dernede hvis I forstår 
Anmeld