Update: følg en mave, ? vejning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. oktober 2011

metski83

En lille update her fra.

Til tider syntes jeg godt nok det går lidt langsomt, men jeg har i snit smidt 1 kg. ugen, det er vel okay.

Vægten siger nu:

- 7 kg.

Det går fremad 

Så vægten er nu nede på 80,5 kg.

Syntes det er vildt, snart er jeg under de 80 kg. og de første 10 kg. er røget, det er skønt

Folk er begyndt at kommentere om jeg ikke har tabt mig, og dem der ved det siger de kan se det nu, det er sku dejligt.

Jeg har lige fået mens, rigtig træls, at jeg endnu ikke er gravid. Men prøver at tænke, at jeg så i hvert fald har en måned mere at tabe mig i, og det er jo godt

Ja og nu er det jo snart jul, den første julefrokost nærmer sig om to uger Jeg har endnu ikke helt gjort op med mig selv, hvordan jeg skal spise og "drikke" den aften. Vil jo nødig tage på.

Bare lige en update her fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

twinny

så flot....

Stort tillykke..

Anmeld

29. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

WUHUU flot.. Og selvom mens lige er kommet så se fremad. For nu kan du jo netop godt tabe lidt mere. Og forhåbentlig har du inden næste mens tabt de sidste 3 kg så den står på MINUS 10 kg og muligvis positiv g.test.

Held og lykke..

Anmeld

29. oktober 2011

metski83

Baby-støv skriver:

så flot....

Stort tillykke..

Tusinde tak skal du have, lidt sker der da.

Anmeld

29. oktober 2011

metski83

Frk-Lotusblomst skriver:

WUHUU flot.. Og selvom mens lige er kommet så se fremad. For nu kan du jo netop godt tabe lidt mere. Og forhåbentlig har du inden næste mens tabt de sidste 3 kg så den står på MINUS 10 kg og muligvis positiv g.test.

Held og lykke..

Det kunne være rigtig dejligt med begge dele

Anmeld

8. november 2011

Giraffen

metski83 skriver:

En lille update her fra.

Til tider syntes jeg godt nok det går lidt langsomt, men jeg har i snit smidt 1 kg. ugen, det er vel okay.

Vægten siger nu:

- 7 kg.

Det går fremad 

Så vægten er nu nede på 80,5 kg.

Syntes det er vildt, snart er jeg under de 80 kg. og de første 10 kg. er røget, det er skønt

Folk er begyndt at kommentere om jeg ikke har tabt mig, og dem der ved det siger de kan se det nu, det er sku dejligt.

Jeg har lige fået mens, rigtig træls, at jeg endnu ikke er gravid. Men prøver at tænke, at jeg så i hvert fald har en måned mere at tabe mig i, og det er jo godt

Ja og nu er det jo snart jul, den første julefrokost nærmer sig om to uger Jeg har endnu ikke helt gjort op med mig selv, hvordan jeg skal spise og "drikke" den aften. Vil jo nødig tage på.

Bare lige en update her fra.

Jeg håber det går godt med projektet selvom det er længe siden vi har fået en opdate 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.