Bækkenløsning ved barn NR 2??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Koen.

Godaften piger

Jer der havde BL med første barn, hvornår fik i det ved nr 2 barn?

Jeg blev selv fuldtids sygemeldt allerede fra uge 16 med nr 1 og var meget plaget og kunne stort set kun ligge på sofaen

Er nu 12+0 og har de sidste par uge haft nogle af de begynde BL smerte jeg havde med nr 1 men synes bare det er tidligt

I dag har vi så flyttet og jeg har båret en del forbudte kasse (TUNGE TUNGE KASSER) men nu har jeg os bare så ondt i hele bækkenet, skambenet og helt ned i benene at jeg fortryder MEGET

Så hvornår fik i BL med barn nr 2?

Tanja, Lærke og krøllen (12+0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

babymus77

Jeg havde det ikke ved første graviditet, men fik det ved 2.. Blev sygemeldt fra uge 19 Vi krydser for du ikk får det;-)

Anmeld

29. oktober 2011

Henriette Aaby

tanja. skriver:

Godaften piger

Jer der havde BL med første barn, hvornår fik i det ved nr 2 barn?

Jeg blev selv fuldtids sygemeldt allerede fra uge 16 med nr 1 og var meget plaget og kunne stort set kun ligge på sofaen

Er nu 12+0 og har de sidste par uge haft nogle af de begynde BL smerte jeg havde med nr 1 men synes bare det er tidligt

I dag har vi så flyttet og jeg har båret en del forbudte kasse (TUNGE TUNGE KASSER) men nu har jeg os bare så ondt i hele bækkenet, skambenet og helt ned i benene at jeg fortryder MEGET

Så hvornår fik i BL med barn nr 2?

Tanja, Lærke og krøllen (12+0)

Så vidt jeg ved er det ofte sådan at BL kommer tidligere 2. gang end første gang. Så det kan godt passe det du mærker nu...

Selv havde jeg BL de sidst 8 sidste gang, denne gang har jeg haft BL siden uge 18...

Pas godt på dig selv

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

29. oktober 2011

Koen.

babymus77 skriver:

Jeg havde det ikke ved første graviditet, men fik det ved 2.. Blev sygemeldt fra uge 19 Vi krydser for du ikk får det;-)

Ventetiden bliver bare SÅ lang når man har ondt og intet at lave

Tak

Anmeld

29. oktober 2011

Koen.

Henriette Aaby skriver:

Så vidt jeg ved er det ofte sådan at BL kommer tidligere 2. gang end første gang. Så det kan godt passe det du mærker nu...

Selv havde jeg BL de sidst 8 sidste gang, denne gang har jeg haft BL siden uge 18...

Pas godt på dig selv

Mange hilsner

Henriette

øv noget møg

Men tak

Anmeld

29. oktober 2011

Moms

Jeg kender én, som fik BL endnu tidligere ved nr. 2 end ved den første.

Det var også i retningen af uge 12-15

God bedring, pas nu på dig selv.

Moms

Anmeld

29. oktober 2011

Henriette Aaby

tanja. skriver:

øv noget møg

Men tak

Det var så lidt, beklager det ikke var opmuntrende svar. Men pas på dig selv og god bedring!

Anmeld

29. oktober 2011

babymus77

tanja. skriver:

Ventetiden bliver bare SÅ lang når man har ondt og intet at lave

Tak

Ja det er noget møg!! Vi krydser for du går fri;-))

Anmeld

29. oktober 2011

Dot D

Du skal passe rigtigt godt på dig selv. Jeg har selv haft BL ved begge graviditeter, i slem grad, og jeg har været slået helt i gulvet af min bækkeløsning i de sidste tre-fire uger. De sidste tre dage har jeg måttet have mine krykker i brug, græder tit og ligger stille.  Vil lige sige, at vores børn er 3 og 6 år(7 i næste måned) og lægerne sagde at mit var kronisk. Er begyndt at studere, og jeg kan åbenbart ikke holde til at sidde ned, så nu er det "brudt op" igen....

Så lov mig: IKKE FLERE TUNGE KASSER!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.