Fuck altså!!!!! Hjælp mig ang. vasketøj!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hjælp mig piger! Jeg har vasket i dag, og havde sørme glemt en rød sokke i Vaskemaskinen! Og nu er min søn's sengetøj lyserødt! Er der noget at gøre!? Tænker vanish, kan det evt. hjælpe mig!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hjælp mig piger! Jeg har vasket i dag, og havde sørme glemt en rød sokke i Vaskemaskinen! Og nu er min søn's sengetøj lyserødt! Er der noget at gøre!? Tænker vanish, kan det evt. hjælpe mig!?

jeg tror desværre ikke rigtig der er noget du kan gøre øv hvor trist.. 

men ja prøv med vanish. ellers må du købe en farve og så må du farne det i en drengefarve, hvilket slags sengetøj er det???

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

jeg tror desværre ikke rigtig der er noget du kan gøre øv hvor trist.. 

men ja prøv med vanish. ellers må du købe en farve og så må du farne det i en drengefarve, hvilket slags sengetøj er det???

Tænkte det nok! Jeg prøver at købe noget vanish i morgen. Det er sengetøj fra fairytale ;(

Anmeld

29. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Tænkte det nok! Jeg prøver at købe noget vanish i morgen. Det er sengetøj fra fairytale ;(

åh nej dog.. hvordan ser det ud.. for det kan jo være du kan farve det så det bliver drenget.. evt lyseblå eller sådan noget.

Anmeld

29. oktober 2011

K&S

Anonym skriver:

Jeg tror desværre ikke Vanish vil gøre nogen forskel - men hvis det er helt hvidt, kan du måske prøve at lægge det i klorin.

Og ellers giv det en farve i maskinen

Anmeld

29. oktober 2011

jette1983

Vanish vil desværre ikke hjælpe, det kan fjerne pletter men ikke farve fra tøj, måske kan du få det Hvidt ved at lægge det i klorin men så bliver det helt Hvidt, altså mønster og alting, ellers er bedste bud nok at prøve at farve det i en drenge farve.

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Surfede rundt på nettet og har fået hentet noget klorin, så skal det ligge i blød max 2 timer også vaskes med klorin.. Så det er det vi prøver nu Så må vi se hvad der sker

Anmeld

29. oktober 2011

LilleLene

Anonym skriver:

klor det afbleger

Anmeld

29. oktober 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Undskyld, måtte simpelthen slippe et grin - har selv gjort det et utal af gange, hva farve var sengetøjet?

Du kan evt. prøve at købe de farver til vaskemaskinen og farve det der, det ku evt. lykkedes? Hvis det med klorinen ikke virker??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.