Hej.
Så kom jeg endelig ud og løbe igen. Det er knap 2 uger siden sidste løbetur og der før gik der også et par uger. Har ikke rigtig fundet løbeglæden i år og har prioriteret anderledes end løb. Desværre er det ikke blevet fast byttet ud med anden motion 
Så jeg måtte så i dag konstatere, at konditionen drastisk falder, når man dyrker dovenskab og vægter alt andet højere end løb.
Jeg som i foråret kunne løbe 10 km ud i eet, kan nu ikke engang løbe 1 km ud i eet
Min krop er blevet slap og doven. Mine lunger kæmper for at trække ilten helt ud i alviolerne og blodet pisker rundt i kroppen. Dejligt dejligt, men synes nu stadig det er vemodigt, hvordan jeg har spildt og glemt min krop.
Kiloene er endda begyndt at komme snigende... Veeed jo godt hvorfor..........
Men jeg er svag....... Jeg ved jo godt, hvad jeg skal, men jeg er svag i "gerningsøjeblikket"....
Men jeg vil jo så gerne alligevel. Jeg mangler motivation, pisken skal svinges, røven skal sparkes og der skal troes på det hårde arbejde. Fristelserne skal væk og grøntsagerne skal frem........ Jeg er blevet svag om aftenen... Jeg er blevet svag ved alle måltider.....
Må virkelig prøve at tage mig sammen....
Piv piv.............
Anmeld