Født i Odense?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Skønne Jønne

Hej piger

Jeg ville høre om nogen af jer har født i Odense?

Jeg vil gerne kunne blive så længe jeg har behov for det - mest for at få styr på amning og sådanne ting da jeg er førstegangsmor

Den anden dag var jeg til rundvisning på Svendborg sygehus og det lød helt fantastisk: far kunne indlægges, der var altid mad at finde, stor chance for enestue osv osv.

grundet et for højt BMI skal jeg føde i Odense, men jeg har mulighed for derefter at blive overflytter til Svendborgs barselsafsnit - og det gør vi hvis Odense ikke lyder lige så skønt som Svendborg!

Er det godt i Odense? må farmand også blive? føler man sig velkommen og at de har tid til en?

Håber nogen kan give nogle positive svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

TbCp

Jeg fødte i Odense 2007 og det var en udemærket oplevelse. Nåede at have 2 jordmødre som var rigtig søde!!!!

Jeg skulle så ligge på barselsgangen og der får faderen ikke lov at blive hos en. Men kommer man på patienthotellet/Vuggen så kan faderen blive hos en.

Jeg var rigtig godt tilfreds med at føde på Odense, og synes sygeplejesker osv var rigtig søde.

Anmeld

29. oktober 2011

Emmamusen2010

Jeg fødte på ouh sidste år og var meget glad for det. Jeg blev også indlagt på barselsgangen bagefter og manden må gerne sove der hvis der er plads Jeg ka kun varmt anbefale det

Anmeld

29. oktober 2011

TbCp

Emmamusen2010 skriver:

Jeg fødte på ouh sidste år og var meget glad for det. Jeg blev også indlagt på barselsgangen bagefter og manden må gerne sove der hvis der er plads Jeg ka kun varmt anbefale det

Nej er det rigtig at manden må blive på barselsgangen?
Jeg lå alene på min stue og min mand blev sendt hjem

Det kan selvfølgelig være de har lavet det om siden jeg fødte i 2007

Anmeld

29. oktober 2011

Skønne Jønne

tak for jeres svar.. er glad for at høre nogle positive oplevelser

Jeg hælder dog mere og mere til at blive overflyttet til Svendborg hvor farmand ikke skal betale og kan være der uanset om det har været en kompliceret fødsel eller ej

Men jeg skal til jordmoder igen på tirsdag så der håber jeg hun kan hjælpe os lidt med beslutningen.. der er lige pludselig ikke så lang tid til d. 17 januar mere

Anmeld

29. oktober 2011

Noahmor

Skønne Jønne skriver:

Hej piger

Jeg ville høre om nogen af jer har født i Odense?

Jeg vil gerne kunne blive så længe jeg har behov for det - mest for at få styr på amning og sådanne ting da jeg er førstegangsmor

Den anden dag var jeg til rundvisning på Svendborg sygehus og det lød helt fantastisk: far kunne indlægges, der var altid mad at finde, stor chance for enestue osv osv.

grundet et for højt BMI skal jeg føde i Odense, men jeg har mulighed for derefter at blive overflytter til Svendborgs barselsafsnit - og det gør vi hvis Odense ikke lyder lige så skønt som Svendborg!

Er det godt i Odense? må farmand også blive? føler man sig velkommen og at de har tid til en?

Håber nogen kan give nogle positive svar

Jeg fødte i Odense i januar måned og det var rigtig godt. 

Hvis du føder almindeligt kommer du over på enestue på vuggen, hvor far også kan sove for ca. 200 kr i døgnet. 

Jeg fødte mandag formiddag og kom først hjem torsdag, da der var problemer med amning (kom dog aldrig til at fungere) 

Man spiser rigtig godt nede i cafeteriet, hvor du spiser gratis og far får gratis morgenmad, men skal betale for resten. 

Der er personale hele døgnet, hvis man har brug for hjælp. 

Hvis du ender med kejsersnit ryger du på afsnit D. Her risikerer du at ligge på alt fra 1-4 sengs stuer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.