Skønne Jønne skriver:
Hej piger 
Jeg ville høre om nogen af jer har født i Odense?
Jeg vil gerne kunne blive så længe jeg har behov for det - mest for at få styr på amning og sådanne ting da jeg er førstegangsmor 
Den anden dag var jeg til rundvisning på Svendborg sygehus og det lød helt fantastisk: far kunne indlægges, der var altid mad at finde, stor chance for enestue osv osv.
grundet et for højt BMI skal jeg føde i Odense, men jeg har mulighed for derefter at blive overflytter til Svendborgs barselsafsnit - og det gør vi hvis Odense ikke lyder lige så skønt som Svendborg!
Er det godt i Odense? må farmand også blive? føler man sig velkommen og at de har tid til en?
Håber nogen kan give nogle positive svar 
Jeg fødte i Odense i januar måned og det var rigtig godt.
Hvis du føder almindeligt kommer du over på enestue på vuggen, hvor far også kan sove for ca. 200 kr i døgnet.
Jeg fødte mandag formiddag og kom først hjem torsdag, da der var problemer med amning (kom dog aldrig til at fungere)
Man spiser rigtig godt nede i cafeteriet, hvor du spiser gratis og far får gratis morgenmad, men skal betale for resten.
Der er personale hele døgnet, hvis man har brug for hjælp.
Hvis du ender med kejsersnit ryger du på afsnit D. Her risikerer du at ligge på alt fra 1-4 sengs stuer.
Anmeld