Hvor er jeg altså bare nervøs for i morgen..... DP.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Hyner

Jeg har endda fået udskudt afleverings tidspunket, så længe jeg at jeg går hjemme, fra 6.30 til 8. Så behøver jeg da ikke så forfærdeligt tidligt op alligevel.... Pyyhhhh, hvor er jeg spænt på hvordan det kommer til at gå:S
Nå plidderpladder herfra en pludselig smånervøs mor -Henriette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

Marco2

Det kan jeg sgu godt forstå.... Det er bare så svært at slippe de små og lade andre tage over, for de gør det jo SLET IKKE godt nok. Men det skal nok gå. Har du ikke en fornemmelse af at det er et dejligt sted og at kemien er ok mellem dig og DP? AG - som vist skal ha' skiftet sit profilbillede

Anmeld

2. marts 2008

ivfmarie

Starter hun på "fuld tid" eller laver I lidt indkøring først?
Jeg glæder mig virkelig til at Malte skal starte! Vi har været dernede et par gange, og han ELSKER bare at kigge på de store børn - han bemærker slet ikke om jeg er der eller ej!

Glæd dig - Emma kommer til at elske det!

Anmeld

2. marts 2008

Hyner

Hej AG -behold da billedet8D
Jov det går da og sikkert nok fint, men det er da en øv-følelse at atå med som førstegangsmor..
Og DP virker rigtig sød og nem at snakke med så ingen ko på isen der do, og Emma hun får det da sååååå godt. Også fordi hun kommer væk fra sin "overhængende" moar...
Henriette -der bare synes det er mærkeligt at skulle aflevere sin guldklump til fremmede(?)

Anmeld

2. marts 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] AG - som vist skal ha' skiftet sit profilbillede[/citat] NEEEJ - du er for skøøøn!

Anmeld

2. marts 2008

Hyner

Vi "kører den lige ind først"..... Jeg aflevere kl 8 og henter lige inden eftermiddagsluren i første uge og så fuldtid næste uge og fremover. Ja det ender sikkert med at hun ikke vil hjem:'(:'(:'( Henriette -suk [citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Starter hun på "fuld tid" eller laver I lidt indkøring først? Jeg glæder mig virkelig til at Malte skal starte! Vi har været dernede et par gange, og han ELSKER bare at kigge på de store børn - han bemærker slet ikke om jeg er der eller ej! Glæd dig - Emma kommer til at elske det![/citat]

Anmeld

2. marts 2008

Rasmine

Hyner;
Det ER hårdt at aflevere de små, for 1. gang, PISSE hårdt.

Når så det er sagt, vil jeg skynde mig at tilføje, at du bare skal ringe for at høre hvordan det går, ligeså tit du vil.
Det giver altså ro, indeni!

Mette - som ringede TIT, da Mille og Rasmus skulle afsted for 1. gang.
(OG på 2. dagen)
(OG på 3. dagen)
(OG vist ikke så meget på 4. dagen...)
;)

Anmeld

2. marts 2008

Hyner

Halli hallo Bacon, jeg har sgi da helt glemt at der findes en mobi!!!!! Neiiii det var da en forfærdelig god idé, men tror du ikke bare dp vil flejne vildtr og tosset fordi hun bliver afbrudt af mine (måske mange) opkald....???
Krams Henriette -der leder efter sin mobil..

Anmeld

2. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] Halli hallo Bacon, jeg har sgi da helt glemt at der findes en mobi!!!!! Neiiii det var da en forfærdelig god idé, men tror du ikke bare dp vil flejne vildtr og tosset fordi hun bliver afbrudt af mine (måske mange) opkald....??? Krams Henriette -der leder efter sin mobil..[/citat] Tror altså ikke der er mange dp'ere, som vil nægte et nyt barn's mor at ringe for at høre hvordan det går. DP'erne har jo været igennem det et utal af gange, og har sikkert selv prøvet det med deres egne børn Spørg hende dog. "Er det OK jeg ringer en enkelt gang, eller måske 2, for lige at høre?" At du ringer 3 gange er da lige meget. Mette - spændt på at høre hvordan det går.

Anmeld

2. marts 2008

Hyner

Jeg prøver sgu at spørge....
Henriette -der vil skrive en huskeliste og så i seng i håb om at få sovet lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.