3D skanning af lillepigen i 30+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Vivian87

Jeg var til 3D skanning igår med lillepigen, og hvor var det bare vidunderligt  Hun er bare helt perfekt, og hun var så dygtigt og lå så fint næsten hele tiden Dog ville hun meget gerne vise os at hun kan sutte på sine tæer uden problemer, hehe

Hun blev målt til at være ca. 29 cm og veje ca. 1800 g., så hun er lige præcis som hun skal være  Mors lille guldklump Og så har hun sin fars næse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

babymus77

Hvor er det et fint billed det første;-) man kan rigtig se hele ansigtet og de fine ansigtstræk;-)) Dejligt med en veloverstået scanning!! Tillykke med det;-))

Anmeld

29. oktober 2011

Vivian87

Hvor er det et fint billed det første;-) man kan rigtig se hele ansigtet og de fine ansigtstræk;-)) Dejligt med en veloverstået scanning!! Tillykke med det;-))

Tusind tak

Ja sys også det er helt fantastisk godt, man kan rigtig se at hun er som snydt ud af næsen på sin far

Anmeld

29. oktober 2011

babymus77

Okay hehe ejj hvor vildt;-) da jeg var gravid sidst fandtes sådanne 3D ikke, så lykkedes det mig igen, så vil jeg klart også have det lavet;-))

Anmeld

29. oktober 2011

Vivian87

babymus77 skriver:

Okay hehe ejj hvor vildt;-) da jeg var gravid sidst fandtes sådanne 3D ikke, så lykkedes det mig igen, så vil jeg klart også have det lavet;-))

Jeg synes i hvert fald det var alle pengene værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.