Min fødsels den 16/9-11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

peitersen23

Her er lidt forsiknet om min fødsels af Erik

Jamen det begyndet med den 14 om morgen havde jeg det som vandet gik og ringede til FG og fik af vide de ville se mig ved en 11 tiden for på hende kunne det også lyde til vandet var godt.

så kommer vi der ned ved en 11 tiden og jeg bliver undersøgt og det viser sig at det er den yderset henne der er gået, så de sender mig ud og gå med begynden veer og skal komme tilbage igen ved kl 16. så de gør og der er ikke rigtig noget der. men de synes jeg skal komme igen kl 18. og der er heller ikke rigtig sket noget da jeg bliver undersøgt der, så der sender i mig igen. har rigtig mange begynde veer endnu fik ikke rigtig sovet der om natten eller slappet.

Så om den 15. går jeg rundet og har rigtig ondt hele dagen, var oppe og spise ved svigerforældre og der efter gik vi over og satte hvor kryste til vaglet. og så hjem hvor jeg bare ikke kunne hold ud og sidde eller stå, ligge ned. begynder at græde over smerterne. så siger til sidst til min kæreste at han skal ringe til FG og fortælle hvordan jeg har det.

Og de vil rigtig gerne se mig igen der om aften ved en 22 tiden, så afsted med os. det er min længeste tur til sønderborg den nat. så kommer vi der ned og kommer ind på vente tur stuen og jeg bliver undersøgt, er åben 3 cm der, vi for så en tur hvor vi kan sove på og det, jeg for noget morfin at sove på. ( hjalp ikke ) ligger så til kl 6 sådan ca næste morgen hvor jeg sparker til kæresten og siger AV meget højt og ringer så efter en jordemoder. Hvor hun så valger at undersøg mig YES åben med 9 cm, så det nu der skal pres og kl 7:34 eller sådan bliver Erik født. en dejlig dreng på 3170g og 50 cm .

Der efter da jeg skulle føde min moderkage, er der så noget der sidder fast så jeg styret blod og må ned på opererson bordet for at bliver syret. mister ca 2,5 L blod. Ikke en sjov opleves.

MEn i dag har vi det alle sammen godt og ved at få os en god hver dag  lidt var lidt fra mig af.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Janni.

Lyder ikke som en helt rar oplevelse, men stort tillykke med ham 

Anmeld

29. oktober 2011

birthee

Stort tillykke med jeres dreng!!! Det var da også en fødsel der tog lidt tid.... Men dejligt at høre I har det godt allesammen

Anmeld

29. oktober 2011

Malthesmoar

Tillykke tillykke til jer

Anmeld

29. oktober 2011

Moms

Tillykke med Erik.

Jeg har lidt svært ved at vurdere hvordan du egentlig havde det i al den ventetid. Du skriver at morfinen ikke virkede!!  Så du sov ikke - eller hvad?

Kom du i fuld narkose, da du begyndte at bløde?

Uf 2,5 L blod er meget at miste. Der gik nok nogle dage inden du var frisk?

Knus

Moms

Anmeld

29. oktober 2011

babymus77

Stort tillykke med lille Erik;-) Sikke en træls oplevelse efter fødslen at skulle på op godt i alle har det godt nu;-))

Anmeld

29. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med lille Erik

Anmeld

29. oktober 2011

peitersen23

Janni. skriver:

Lyder ikke som en helt rar oplevelse, men stort tillykke med ham 

Nej det der sket efter fødslesen var heller ikke rart, det var ikke lige det man håbede på..

mange tak

Anmeld

29. oktober 2011

peitersen23

birthee skriver:

Stort tillykke med jeres dreng!!! Det var da også en fødsel der tog lidt tid.... Men dejligt at høre I har det godt allesammen

Rigtig mange tak

Anmeld

29. oktober 2011

peitersen23

Malthesmoar skriver:

Tillykke tillykke til jer

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.