Katvig lagersalg i denne weekend! :) (= fattig kvinde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Uhh ja, der er jo Katvig lagersalg i denne weekend! Og NØJ hvor jeg elsker deres tøj!

I dag var der VIP adgang for medlemmer af "børn i byen" - så min veninde og jeg trillede forbi Chrisitanshavn med barnevognene.

Der var så meget fint og her er lige et par billeder af mit udbytte (Tro mig, jeg kunne have købt meeeget mere, men man har vel en smule samvittighed &nbsp

For de interesserede kan jeg fortælle, at lagersalget er på Langebrogade 6 (Christianshavn, København) og forsætter lørdag (kl 10-17), søndag (kl 10-17) samt mandag (kl 14-18). (og der er naturligvis adgang for alle interesserede)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Ems30

Det ser super fint ud. Tror også jeg stikker næsen derud i morgen. Kan du fortælle hvad du skulle give for bukserne på billede 2? 

Anmeld

29. oktober 2011

Halløjsa

Hvor lækkert, desværre alt for langt til københavn... Men hvorfor forgår meget af sådan nået derovre... HMMM

De er totalt  fede bukserne på billede to, hvad har du giver på lagersalg for dem....

Rikke

Anmeld

29. oktober 2011

*Millemus*

Jeg ville også kunne købe mig fattig hvis jeg fik lov....

Men bor i det sønderjyske så det er alt for langt væk.......

Jeg vil høre om du så disse mpd voksiposer fra Katvig, og til hvilken pris evt?

Sælger de også sengetøj? kan du evt huske pris og farver?

knus Millemus, som også syntes det er snyd at alle lagersalg primært foregår i KBH

Anmeld

29. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Ems30 skriver:

Det ser super fint ud. Tror også jeg stikker næsen derud i morgen. Kan du fortælle hvad du skulle give for bukserne på billede 2? 

Jeg fik 3 par for 200,- Det synes jeg er et ok tilbud. Og de er bare super søde!

Kan forstå på min veninde, at der er rigtig mange mennesker i dag! Så er spændt på, om de har noget tilbage. Jeg overvejer også at tage der ind igen 

Anmeld

29. oktober 2011

Ka+Ma=Be

babytwins skriver:

Hvor lækkert, desværre alt for langt til københavn... Men hvorfor forgår meget af sådan nået derovre... HMMM

De er totalt  fede bukserne på billede to, hvad har du giver på lagersalg for dem....

Rikke

Jah det har jeg hørt fra mange - det med at alle lagersalg foregår i København  

For bukserne gav jeg 200,- for 3 par

Anmeld

29. oktober 2011

morethanperfect

Katte87 skriver:

Uhh ja, der er jo Katvig lagersalg i denne weekend! Og NØJ hvor jeg elsker deres tøj!

I dag var der VIP adgang for medlemmer af "børn i byen" - så min veninde og jeg trillede forbi Chrisitanshavn med barnevognene.

Der var så meget fint og her er lige et par billeder af mit udbytte (Tro mig, jeg kunne have købt meeeget mere, men man har vel en smule samvittighed &nbsp

For de interesserede kan jeg fortælle, at lagersalget er på Langebrogade 6 (Christianshavn, København) og forsætter lørdag (kl 10-17), søndag (kl 10-17) samt mandag (kl 14-18). (og der er naturligvis adgang for alle interesserede)

Nøøøj hvor snyd ! Hvor er det fedt det tøj ! 

Anmeld

29. oktober 2011

Ka+Ma=Be

*Millemus* skriver:

Jeg ville også kunne købe mig fattig hvis jeg fik lov....

Men bor i det sønderjyske så det er alt for langt væk.......

Jeg vil høre om du så disse mpd voksiposer fra Katvig, og til hvilken pris evt?

Sælger de også sengetøj? kan du evt huske pris og farver?

knus Millemus, som også syntes det er snyd at alle lagersalg primært foregår i KBH

Jah det havde de også! Jeg ville helt vildt gerne have deres "voksi" - men jeg er lidt for nærrig hehe.

Man kunne få 1 stk for 1500,- og 2 stk for 2500,-. De var i farverne lyserød/lilla og blå

Sengetøj var der i brunlige og rødlige farver til 250,- mener jeg det var. Og Junior sengetøjet var vist en smule dyrer. 

Anmeld

29. oktober 2011

Ka+Ma=Be

morethanperfect skriver:

Nøøøj hvor snyd ! Hvor er det fedt det tøj ! 

Ja, jeg er også helt skudt i det!  

Anmeld

29. oktober 2011

*Millemus*

Katte87 skriver:

Jah det havde de også! Jeg ville helt vildt gerne have deres "voksi" - men jeg er lidt for nærrig hehe.

Man kunne få 1 stk for 1500,- og 2 stk for 2500,-. De var i farverne lyserød/lilla og blå

Sengetøj var der i brunlige og rødlige farver til 250,- mener jeg det var. Og Junior sengetøjet var vist en smule dyrer. 

Tak for svar Der var ikke meget at spare i forhold til det tilbud de kører i Babyam (eller har gjort) der koster de også 1500 kr i blå eller lilla. Så jeg havde håbet de havde været endnu billigere....Jeg må også sige at jeg er nærig til den pris.....

Men tusind tak for svar knus Millemus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.