Er her virkelig ingen fra Bornholm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Mi&Mi

Drømme skriver:

Fedt
Kæresten og jeg leder desperat efter noget i Rønne - bor pt mellem Gudhjem og Østerlars, hos mine svigerforældre..
Er 21 - kæresten er 20

har du prøvet at kigge på bornholmermarked.dk? der er et par lejligheder i rønne

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. november 2011

Drømme

Profilbillede for Drømme
Sophia - Charmetrold på 1 år :D
simone91 skriver:

har du prøvet at kigge på bornholmermarked.dk? der er et par lejligheder i rønne

Yep - kigger derinde flere gange om dagen, og vi har siden onsdag været ude at kigge på fire steder - den ene blev lejet ud til en anden, der muligvis ville være interesseret i at købe, to andre var fuldstændig faldefærdig, og umulig at flytte ind i, og den sidste ser lovende ud - er igang med at blive renoveret - men det kan jo også ske den bliver udlejet til en anden

Vi er også skrevet op hos lejerbo og bo42, men det eneste vi har fået tilbudt var i Hasle, og ikke af den art vi leder efter (der var knap nok plads til vores seng i soveværelset, hvis vi skulle kunne åbne skabene..

Men vi har også hund, så det gør det en del mere besværligt..
Håber dog vi kan finde noget inden februar, for jeg har termin den 27/2..

Anmeld

5. december 2011

Mi&Mi

øv da

men bare bliv ved med at kigge der inde det var der vi fandt vores hus, men krydser fingre for at i finder noget inden du føder

Anmeld

31. august 2014

BornholmerTwins

Profilbillede for BornholmerTwins

Nu ved jeg godt det er flere år siden der er blevet skrevet i denne tråd, men fik lige lyst til at hive den op igen for at se om der ikke er kommet nogle nye, aktive bornholmere til 

Jeg melder mig i hvert fald på banen. Jeg er 21 og mor til tvillingerne Charlie og Regitze, fra den 17.6.14 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.