Arrrgh, den er VÆK!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Muhmi

........ Silas' sut er gone!

Og nu vil han ikke sove.... Arrrrgh.... Han har selvfølgelig andre sutter, men den her er hans yndlings.... Vil han så være vågen hele natten eller hvad!? Har i oplevet det samme?

Vi leder og leder og det sidste jeg kan huske er at jeg havde den efter vi tog ham op fra hans lur ude i barnevognen.... Og derefter husker jeg bare overhovedet ikke hvor jeg har gjort af den + den er gennemsigtig.......  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

millesofie

Muhmi skriver:

........ Silas' sut er gone!

Og nu vil han ikke sove.... Arrrrgh.... Han har selvfølgelig andre sutter, men den her er hans yndlings.... Vil han så være vågen hele natten eller hvad!? Har i oplevet det samme?

Vi leder og leder og det sidste jeg kan huske er at jeg havde den efter vi tog ham op fra hans lur ude i barnevognen.... Og derefter husker jeg bare overhovedet ikke hvor jeg har gjort af den + den er gennemsigtig.......  

åh nej ikke en ynglings sut

tag kampen nu hvor den alligevel er væk  for det bliver en kamp

det er aldrig godt når de får sig en ynglings sut, for i får aldrig en af de andre til at være lige som den og pludselig er den for ulækker og skal ud og så er balladen der....

åh åh åh har ondt af jer

men husk også på at sutten kan blive for brugt så at dutten bliver mør og kan falde/bides af

det har min datter gjordt da hun kun var 8 mdr gammel

knus og stærke tanker fra Mille

Anmeld

28. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Åh nej... sidst det skete her, va kl. 4 om natten, han faldt i søvn på maven af mig af udmathed... (det var ikke kun hans ynglingssut der var væk... DET VAR ALLE SUTTER der var forsvundet)

For i finder sutten... og lige en

Anmeld

28. oktober 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Har du kigget i det overtøj han havde på ude og sove?? Eller evt i bilen hvis I har været ude at køre?

Her har vi fundet op til flere sutter i adskillige ærmer på overtøj og ikke mndst under bilsæder, og omkring eller under puslepladsen

Anmeld

28. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Håber I finder ynglingssutten. Men måske en god ide, at han har andre sutter for hvis han kun har en han bruger bliver den hurtig mør og må smides ud - iøvrigt anbefaler man at skiftet sutter hveranden måned (mener jeg, at det er).

Anmeld

28. oktober 2011

Muhmi

millesofie skriver:

åh nej ikke en ynglings sut

tag kampen nu hvor den alligevel er væk  for det bliver en kamp

det er aldrig godt når de får sig en ynglings sut, for i får aldrig en af de andre til at være lige som den og pludselig er den for ulækker og skal ud og så er balladen der....

åh åh åh har ondt af jer

men husk også på at sutten kan blive for brugt så at dutten bliver mør og kan falde/bides af

det har min datter gjordt da hun kun var 8 mdr gammel

knus og stærke tanker fra Mille

Haha! Jow en yndlings sut... MEN vi har fundet den

Og lige efter han fik den faldt han i søvn

Åååh, jeg håber ikke det bliver noget problem i længden... Det havde jeg da aldrig forestillet mig eller tænkt over kunne være et problem....

Ja det med at de bliver mørre er jeg ret obs på... Og siden han bruger den så meget (Kun til sove, ikke de vågne timer) så tjekker jeg den ret tit

Hvor er det bare dejligt der er ro på nu... Havde virkelig ikke orket en nat mere hvor han ikke sover.... Han har ikke sovet særlig godt de sidste fire nætter, så mor her er træt... Men Anders har heldigvis lovet at han står tidligt op med Silas i morgen og så får jeg lov at sove længe

Taaaak for krammerne, var lige ved at blive meget nervøs

Anmeld

28. oktober 2011

Muhmi

Åh nej... sidst det skete her, va kl. 4 om natten, han faldt i søvn på maven af mig af udmathed... (det var ikke kun hans ynglingssut der var væk... DET VAR ALLE SUTTER der var forsvundet)

For i finder sutten... og lige en

Den ER heldigvis fundet

Men nøj hvor jeg lige frygtede sådan en nat du lige har beskrevet.... Puha, det lyder hårdt...

Anmeld

28. oktober 2011

Muhmi

Tin skriver:

Har du kigget i det overtøj han havde på ude og sove?? Eller evt i bilen hvis I har været ude at køre?

Her har vi fundet op til flere sutter i adskillige ærmer på overtøj og ikke mndst under bilsæder, og omkring eller under puslepladsen

Haha! Den lå under tremmesengen... Der har den ligget før, men vi var åbenbart mega blinde her til aften... Som sagt så er den også gennemsigtig... Nok ikke det bedste valg af "farve" til en sut... Haha

Anmeld

28. oktober 2011

Muhmi

Håber I finder ynglingssutten. Men måske en god ide, at han har andre sutter for hvis han kun har en han bruger bliver den hurtig mør og må smides ud - iøvrigt anbefaler man at skiftet sutter hveranden måned (mener jeg, at det er).

Vi har andre sutter Den her bliver bare brugt kun når han skal sove om natten, de andre bruges i løbet af dagen når han lige støder på dem, når han leger

Og den har vi ca. haft i en måned nu her... Vi skifter sut hver 1½-2 måned når det er natsutten

Anmeld

28. oktober 2011

enrigtigfar?

Hva med at købe flere af samme slags?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.