Kender i det med at man åbner køleskabet, men ikke gider spise noget deri?
Jeg er 26 uger henne, og har virkelig ikke lyst til mad, jeg gider ikke lave mad, og de ting vi køber ind, har jeg åbenbart kun lyst til når vi står i indkøbscenteret.. Der er virkelig intet mad jeg direkte har lyst til, og derfor glemmer jeg at spise!
- Vil jeg kunne mærke når den lille virkelig mangler mad? Kan jeg risikere noget ved at spise så minimalt?
Og tro mig dette har intet med kiloerne at gøre, jeg er bestemt ikke bange for at tage på i min graviditet! Men simpelthen mangel på sult.. Og især sulten til hvad vi har herhjemme.. 
Næste bekymring:
Jeg synes min mave er øm hele tiden, jeg ved godt man får ligament smerter, men skal det virkelig være hver gang jeg bevæger mig, og intet når jeg ligger stille på siden? Det gør ikke dirkete ondt i maven, nej, men bare ømt, og "træt".. Det svært at forklare.. Da jeg var til lægen sagde hun bare " Når ja, men man får jo ligamentsmerter!"..
Synes bare min mave er "træt" i musklerne hele dagen, og har ømhed når jeg skal rejse mig op.. Synes bare min mave er belastet.. Ih hvor jeg klager!
Undskyld for et rodet indlæg, jeg har bare ingen at snakke med om graviditet.. Så det hele kommer sådan i en smøre! 
Håber i kan hjælpe...
Anmeld