Åh altså... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kender i det med at man åbner køleskabet, men ikke gider spise noget deri?

Jeg er 26 uger henne, og har virkelig ikke lyst til mad, jeg gider ikke lave mad, og de ting vi køber ind, har jeg åbenbart kun lyst til når vi står i indkøbscenteret.. Der er virkelig intet mad jeg direkte har lyst til, og derfor glemmer jeg at spise!
- Vil jeg kunne mærke når den lille virkelig mangler mad? Kan jeg risikere noget ved at spise så minimalt?

Og tro mig dette har intet med kiloerne at gøre, jeg er bestemt ikke bange for at tage på i min graviditet! Men simpelthen mangel på sult.. Og især sulten til hvad vi har herhjemme..

Næste bekymring:

Jeg synes min mave er øm hele tiden, jeg ved godt man får ligament smerter, men skal det virkelig være hver gang jeg bevæger mig, og intet når jeg ligger stille på siden? Det gør ikke dirkete ondt i maven, nej, men bare ømt, og "træt".. Det svært at forklare.. Da jeg var til lægen sagde hun bare " Når ja, men man får jo ligamentsmerter!"..

Synes bare min mave er "træt" i musklerne hele dagen, og har ømhed når jeg skal rejse mig op.. Synes bare min mave er belastet.. Ih hvor jeg klager!

Undskyld for et rodet indlæg, jeg har bare ingen at snakke med om graviditet.. Så det hele kommer sådan i en smøre!

Håber i kan hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Det med maden kender jeg ALT for godt!  Dog skal jeg nok få fundet et eller andet som jeg æder mig mere tyk i

Mon ikke bare du skal rive dig selv i håret og så får klemt noget ned selvom du ikke har lyst til det??

Det med maven... Jeg forstår ikke helt hvordan du har det. Kan ikke helt komme ind i det. Men tror du ikke det er fordi du måske laver for meget? Ej, jeg ved det ikke. Jeg kan mærke de dage jeg har lavet for meget, så bliver min mave helt hård og tung og så føler jeg at den er "træt". Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Det med maden kender jeg ALT for godt!  Dog skal jeg nok få fundet et eller andet som jeg æder mig mere tyk i

Mon ikke bare du skal rive dig selv i håret og så får klemt noget ned selvom du ikke har lyst til det??

Det med maven... Jeg forstår ikke helt hvordan du har det. Kan ikke helt komme ind i det. Men tror du ikke det er fordi du måske laver for meget? Ej, jeg ved det ikke. Jeg kan mærke de dage jeg har lavet for meget, så bliver min mave helt hård og tung og så føler jeg at den er "træt". Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det

Nej for jeg går nemlig hjemme, og laver fatisk forsvindende lidt pga en forstuvet fod?

Hmm jamen hvis man tager udgangspunkt i ligamenterne, så er det som om de er ømme og det hiver i dem.. Så det faktisk gør ondt hver gang jeg skal bevæge mig..

Og jo jeg sparker også mig selv bagi hver dag for at spise, bare så der da kommer noget ned... Hvor ville jeg ønske man kunne leve af popcorn, som faktisk er det eneste jeg har lyst til.. og MÆLK!

Anmeld

28. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Nej for jeg går nemlig hjemme, og laver fatisk forsvindende lidt pga en forstuvet fod?

Hmm jamen hvis man tager udgangspunkt i ligamenterne, så er det som om de er ømme og det hiver i dem.. Så det faktisk gør ondt hver gang jeg skal bevæge mig..

Og jo jeg sparker også mig selv bagi hver dag for at spise, bare så der da kommer noget ned... Hvor ville jeg ønske man kunne leve af popcorn, som faktisk er det eneste jeg har lyst til.. og MÆLK!

Det  tog hopper jeg med på. Popcorn og mælk, det er godt!

Ja okay. Hm.. Så ved jeg ikke lige hvad det kan være

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Det  tog hopper jeg med på. Popcorn og mælk, det er godt!

Ja okay. Hm.. Så ved jeg ikke lige hvad det kan være

Ja det mums, kæresten griner af mig hver gang jeg kommer gående ind med en skål poppere og en liter mælk!

Hmm nej jeg ved det heller ikke.. Ved bare det gør ondt og er belastende...

Anmeld

28. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Ja det mums, kæresten griner af mig hver gang jeg kommer gående ind med en skål poppere og en liter mælk!

Hmm nej jeg ved det heller ikke.. Ved bare det gør ondt og er belastende...

Her er det så kæresten der kommer med en skål popcorn og en liter mælk til mig  Hæhæhæ! Lidt forkælet er man vel

Det lyder også rigtig træls. Altså jeg har selv bækkenløsning, men jeg synes bare slet ikke at den måde du beskriver det som kunne lyde som om det var noget henne i det. Men håber du overlever det, måske er det bare en fase du lige skal igennem ?

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Her er det så kæresten der kommer med en skål popcorn og en liter mælk til mig  Hæhæhæ! Lidt forkælet er man vel

Det lyder også rigtig træls. Altså jeg har selv bækkenløsning, men jeg synes bare slet ikke at den måde du beskriver det som kunne lyde som om det var noget henne i det. Men håber du overlever det, måske er det bare en fase du lige skal igennem ?

Hehe er jeg nu også.. Jeg synes bare ikke jeg kan tillade mig at bruge ham som slave herhjemme  Han hopper i forvejen for mig hele tiden.. Nogle gange må han gerne sidde ned.. Føler mig lidt handicappet når jeg altid høre : "Nej skat, bliv siddende, jeg skal nok gøre det for dig!"  Han er så sød.. Vi er da heldige at blive forkælet...

Hmm tror ikke det en fase, det har været der siden jeg gik over i uge 22  Må snakke med lægen hvis det bliver værre,..

Anmeld

28. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Hehe er jeg nu også.. Jeg synes bare ikke jeg kan tillade mig at bruge ham som slave herhjemme  Han hopper i forvejen for mig hele tiden.. Nogle gange må han gerne sidde ned.. Føler mig lidt handicappet når jeg altid høre : "Nej skat, bliv siddende, jeg skal nok gøre det for dig!"  Han er så sød.. Vi er da heldige at blive forkælet...

Hmm tror ikke det en fase, det har været der siden jeg gik over i uge 22  Må snakke med lægen hvis det bliver værre,..

Hvad uge er du i nu så?  Og ja, et smut til lægen er nok det bedste hvis det bliver ved.

Hehe, jeg føler mig også lidt handicappet - men det er jeg jo så også. Tit om aftenen har jeg så ondt, at han er nødt til at hjælpe mig på toilettet

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Hvad uge er du i nu så?  Og ja, et smut til lægen er nok det bedste hvis det bliver ved.

Hehe, jeg føler mig også lidt handicappet - men det er jeg jo så også. Tit om aftenen har jeg så ondt, at han er nødt til at hjælpe mig på toilettet

Jeg er 26 uger henne nu.. Men lægen var sån lidt ligeglad da jge sagde det til lægetjekket i sidste uge

Kiggede på hende og sagde:

"Ej nogen gange føles det virkelig som om mit underliv bliver siddende på stolen når jeg rejser mig, det hiver og gør ondt i alt dernede!"

Hun kigger bare på mig og smiler mærkeligt  Hmm...

Årh jeg kender det godt, jeg har så bare min iskas (Staves?) nerve som sætter sig og det gør så ondt han må bære mig på wc herhjemme... En tur i IKEA og samling af møbler er ikke et godt valg!!

Anmeld

28. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Jeg er 26 uger henne nu.. Men lægen var sån lidt ligeglad da jge sagde det til lægetjekket i sidste uge

Kiggede på hende og sagde:

"Ej nogen gange føles det virkelig som om mit underliv bliver siddende på stolen når jeg rejser mig, det hiver og gør ondt i alt dernede!"

Hun kigger bare på mig og smiler mærkeligt  Hmm...

Årh jeg kender det godt, jeg har så bare min iskas (Staves?) nerve som sætter sig og det gør så ondt han må bære mig på wc herhjemme... En tur i IKEA og samling af møbler er ikke et godt valg!!

Så er jeg cirka en uge længere henne en dig

Og okay?! Det lyder da underligt at hun bare griner/smiler af dig. Tror du at du har fået sagt det på en måde der måske kunne få hende til at tro at det måske var lidt joke i det?

Hvis jeg var dig, tror jeg at jeg ville kontakte lægen igen hvis det blev ved og så lige få forklaret at det altså gør ONDT! Og ikke er noget der skal smiles af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.