Jeg skal ikke lige kunne stå inde for de breve jeg har sendt til dig i går. Ved ikke lige hvorfor du har fået sådanne fjumre beskeder. Det er nok fordi det er så længe siden...
Men jo, Jeppe blev fyret før jul, da de ikke havde mere at lave. Det var over halvdelen af firmaet der skulle afskediges, men de regnede med, at der kom mere at lave til 1. februar. Men nej, det sted de skulle i gang med, har åbenbart ikke kunne holde hvad de lovede, så der er lange udsigter til han kommer i job igen. Men jo det er skønt, at vi nu langt om lnge ar aftenerne sammen. Det er skønt og tiltrængt. Det kørte lige på det yderste før jul, ikke mellem ham og mig, men vi havde bare for meget om ørerne begge to, så det var virkelig tiltrængt at standse op og gøre status, om det egentlig var sådan vi ønskede det skulle være. Og nej det var det ikke. Så på mange måder har vores hverdag ændret sig, og det kun til det bedre. Nu er det Jeppe der afleverer og henter Mads i dp, så de får nogle gode stunder sammen. Også her er det gået op for Jeppe, at han er gået glip af en del, ved at have arbejdet for meget. De nyder virkelig morgenerne sammen, og de har god tid til at hygge inden de tager afsted. Så der er også kommet en gladere Jeppe ud af det.
Men jobmæssigt ved vi ikke hvad er sker. Han har måske muligheden for at rejse til Chile en måned, og hjælpe sin fætter. Men det er langt fra afklaret om det bliver til noget. Kunne være spændende for ham, men det er godt nok længe at skulle undvære ham. Men nu ser vi, det er kun en idé lige nu.
Hvordan har Khike det i dag?
Knus herfra.
Anmeld