Update herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2009

st

Hej med jer allesammen.

Så er jeg tilbage efter en tiltrængt pause. Men hvor har jeg da savnet jer. Kan se der er sket en masse, prøver at følge med så godt jeg kan.

Men det går godt her. Jeppe går jo ledig på snart 6. uge, men det går heldigvis fint. Han har før været den der er gået helt i dvale når ikke han har haft et arbejde, og jeg frygtede da også, at det var det der ville ske denne gang. Men heldigvis, har han været fuldt beskæftiget på loftet, hvor der langsomt kommer skred i det. Det er langt fra færdigt, men det har virkelig rykket den sidste måneds tid.

Mads er en glad, snart 1 meter lang dreng, som bare har det godt og trives i stor stil. Han snakker én et øre af, og er bare så sød med mange af de ting han snakker om. Han er så betænksom og kær, så man smelter, når han siger noget. Dejlig unge.

Ellers går tiden stærkt synes jeg. Har stadig svært ved at følge med, men det hjælper med en stop-op dag ind imellem, hvor man lige puster ud, og gør lige nøjagtig det man mest trænger til. Her hjælper flex-kontoen på jobbet godt til. Så jeg nyder indimellem en fridag med Mads, hvor vi bare hygger og slapper af.

Nå men håber at kunne følge med herinde, til trods for 1½ måneds pause.

Knus st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

3rollinger

Kaere st

Det er dejligt at have dig tilbage. Du har uden tvivl vaeret savnet i stor stil.

Ogsaa dejligt at tingene gaar godt paa hjemmefronten. Men det er synd at Jeppe har mistet sit job. Er han faldet for krisen? Her i Spanien falder folk jo som fluer pga krisen. Men som du selv siger der er intet der er saa galt at det ikke er godt for noget. Og hvis han kan arbejde paa loftet i dagstimerne faar I jo ogsaa noget mere tid sammen, samtidig med at I snart faar den laenge eftertragtede ekstra plads.

Boernene har bare den skoenneste alder. Vores lille Daniel er bare en super foelsom lille fyr, og han kan ikke taale den mindste skaeldud, og da slet ikke fra hans far. Han er stadig fardaarlig i stor stil.

Jeg glaeder til igen at laese dejlige og kloge indlaeg fra din side.

Stort knus,

st

Anmeld

8. februar 2009

st

Jeg skal ikke lige kunne stå inde for de breve jeg har sendt til dig i går. Ved ikke lige hvorfor du har fået sådanne fjumre beskeder. Det er nok fordi det er så længe siden...

Men jo, Jeppe blev fyret før jul, da de ikke havde mere at lave. Det var over halvdelen af firmaet der skulle afskediges, men de regnede med, at der kom mere at lave til 1. februar. Men nej, det sted de skulle i gang med, har åbenbart ikke kunne holde hvad de lovede, så der er lange udsigter til han kommer i job igen. Men jo det er skønt, at vi nu langt om lnge ar aftenerne sammen. Det er skønt og tiltrængt. Det kørte lige på det yderste før jul, ikke mellem ham og mig, men vi havde bare for meget om ørerne begge to, så det var virkelig tiltrængt at standse op og gøre status, om det egentlig var sådan vi ønskede det skulle være. Og nej det var det ikke. Så på mange måder har vores hverdag ændret sig, og det kun til det bedre. Nu er det Jeppe der afleverer og henter Mads i dp, så de får nogle gode stunder sammen. Også her er det gået op for Jeppe, at han er gået glip af en del, ved at have arbejdet for meget. De nyder virkelig morgenerne sammen, og de har god tid til at hygge inden de tager afsted. Så der er også kommet en gladere Jeppe ud af det.

Men jobmæssigt ved vi ikke hvad er sker. Han har måske muligheden for at rejse til Chile en måned, og hjælpe sin fætter. Men det er langt fra afklaret om det bliver til noget. Kunne være spændende for ham, men det er godt nok længe at skulle undvære ham. Men nu ser vi, det er kun en idé lige nu.

Hvordan har Khike det i dag?

Knus herfra.

Anmeld

8. februar 2009

3rollinger

Hej st

Det er gaaet noget op og ned med Khike idag. Da jeg skulle op og besoege ham paa intensiv fik jeg besked paa at gaa direkte ned paa hans vaerelse, da han ville komme derned. Saa det var jo super nyheder. Saa snakkede jeg med et par laeger, mens jeg ventede og de sagde at alt saa helt fint ud. Og at den tilbageblevende nyre fungere bedre nu den daarlige var ude.

Han var superfrisk da han kom ned og klar til en masse besoeg. Jeg havde dog specifikt spurgt laegen om det var tilraadeligt og det var det ikke. Hun sagde at han ville vaere superfrisk og optimistisk naar han kom ned fordi de vaerste var overstaaet og det hele var gaaet godt. Saa jeg aflyste alle eventuelle besoeg. Og ganske rigitg, han har vaeret supertraet hele dagen og har haft en slem hovedpine der tangerede til migraene. Samtidig fik han fjernet draen og saa fik han det virkelig daarligt. Men da jeg forlod ham klokken 21.30 havde han det helt fint igen, omend traet.

Mht sygeplejerskerne sagde han at hende paa naesten skift lignede grimling
. Saa godt han kom derfra.

Ihvertfald er alle supersoede og meget taalmodige. Og vi har jo enestue, saa det er lidt af en svir. Nu skal han ligge der et par dage, nok til onsdag eller torsdag taenker jeg og saa kommer han hjem.

Nu vil jeg til at i seng. Imorgen klokken 8 skal jeg hen til ham igen.

Knus
st

Anmeld

9. februar 2009

Munder

Hej søde st

Hvor er det dejligt at høre fra dig. Du har været savnet!!!!

Det var da noget øv med Jeppe. Håber da snart han finder noget, selvom det nok ikke er let for en håndværker som tiderne er nu.

Det er nogle skønne billeder du har lagt ind af Madsen. Hvad er det for en hat han har på?

Knus
Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.