Sove i barnevogn hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

louisevl

Håber der er nogle kloge tøser der kan hjælpe mig

Min dejlige knægt er 3,5 måned. Vi har haft problemer med at få ham til at sove i barnevogn....Når jeg ligger ham ud er han vågen, men kan sagtens falde i søvn af sig selv...efter en ½-1 time vågner han og er helt hysterisk og vil ikke falde i søvn igen selvom han stadig er mega træt...og det er ikke fordi han har tabt sutten den har han stadig... what to do????

Kram en fortvivlet mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Leneur

louisevl skriver:

Håber der er nogle kloge tøser der kan hjælpe mig

Min dejlige knægt er 3,5 måned. Vi har haft problemer med at få ham til at sove i barnevogn....Når jeg ligger ham ud er han vågen, men kan sagtens falde i søvn af sig selv...efter en ½-1 time vågner han og er helt hysterisk og vil ikke falde i søvn igen selvom han stadig er mega træt...og det er ikke fordi han har tabt sutten den har han stadig... what to do????

Kram en fortvivlet mor

Sådan var Silje også og der var jeg nok lidt hård men nussede hende på kinden og sagde det skal nok gå og så vugge barnevognen indtil hun sov igen. Nogen gange tog det 5 minutter, andre gange op til en halv time men hun sov altid videre bagefter og selvfølgelig give sutten hvis den røg ud. I dag kræver hun selv at komme ud at ligge i barnevognen.

Anmeld

28. oktober 2011

Maja88

giver du mad lige inde han kommer ud?

Anmeld

28. oktober 2011

louisevl

Leneur skriver:

Sådan var Silje også og der var jeg nok lidt hård men nussede hende på kinden og sagde det skal nok gå og så vugge barnevognen indtil hun sov igen. Nogen gange tog det 5 minutter, andre gange op til en halv time men hun sov altid videre bagefter og selvfølgelig give sutten hvis den røg ud. I dag kræver hun selv at komme ud at ligge i barnevognen.

Åh jamen så er der da håb forude. Jeg nusser ham også på kinden. Tager ham ikke op, for så tror jeg aldrig han lærer det...

Anmeld

28. oktober 2011

louisevl

Maja88 skriver:

giver du mad lige inde han kommer ud?

Ja han får mad lige inden han kommer ud...Så det kan nemlig ikke være fordi han er sulten...

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

Det er ikke en bøvs eller gylp der trykker ? Sådan var det nogle gange her nemlig

Anmeld

28. oktober 2011

Leneur

Åh jamen så er der da håb forude. Jeg nusser ham også på kinden. Tager ham ikke op, for så tror jeg aldrig han lærer det...

Så er du også godt på vej.... Det skal nok gå....

Anmeld

28. oktober 2011

louisevl

Maja_4000 skriver:

Det er ikke en bøvs eller gylp der trykker ? Sådan var det nogle gange her nemlig

Det virker ikke sådan. For hvis han sover indenfor sover han bare flere timer i træk

Anmeld

28. oktober 2011

louisevl

Leneur skriver:

Så er du også godt på vej.... Det skal nok gå....

Begynder da at tro på det når det er lykkes for andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.