Nogle som har set den nye tin tin, eller far til fire film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Mi

Jeg vil tage børnene med i bio på søndag. Har to piger på 7 år og en på snart 3, men hende lader vi nok blive hjemme. Jeg ville egentlig have bestilt biletter til den nye far til fire film, men så så jeg, at Tin Tin havde premiere på søndag.

Kan i anbefale filmene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

MyBigWish

Mi skriver:

Jeg vil tage børnene med i bio på søndag. Har to piger på 7 år og en på snart 3, men hende lader vi nok blive hjemme. Jeg ville egentlig have bestilt biletter til den nye far til fire film, men så så jeg, at Tin Tin havde premiere på søndag.

Kan i anbefale filmene?

Jeg har næsten lige været inde og se den nye far til fire med min lillebror Den kan jeg kun anbefale, den er rigtig god

Anmeld

28. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977

Vi har set far til fire. Ungerne synes den var rigtig sjov, men også spændende og lidt uhyggelig (en enkelt scene) Men os forældre som var med.....synes den er ringe - VIRKELIG ringe Men det kan jo gøre ligemeget når bare børnene har det sjovt

Anmeld

28. oktober 2011

lycly

Mi skriver:

Kan i anbefale filmene?

Min søster på 8 har lige været inde og se far tl 4, og hun var meget begejstret

Anmeld

28. oktober 2011

th

Mi skriver:

Kan i anbefale filmene?

har set forfilm til tin tin, og jeg ville ikke taget mit barn med ind og se den synes den så lidt uhyggelig ud og slet ikk som de gode gamle tin tin

Anmeld

28. oktober 2011

Angelspot

Mi skriver:

Kan i anbefale filmene?

Har set far til 4 med min bonussøn på 9, han synes den var "skide" skæg Der er nogle lidt barske scener i den, men hvis ikke du har nogle sarte børn, så må i have god tur

Anmeld

28. oktober 2011

birthee

Jeg har haft min søn på 4 år med inde og se far til fire - han synes den var rigtig god... Jeg tror ikke Tintin-filmen er for børn på syv år - ikke hvad jeg har set af forfilm til den...

Anmeld

28. oktober 2011

Mi

MyBigWish skriver:

Jeg har næsten lige været inde og se den nye far til fire med min lillebror Den kan jeg kun anbefale, den er rigtig god

Tak, tror det bliven den

Anmeld

28. oktober 2011

Mi

Jeanne skriver:

Vi har set far til fire. Ungerne synes den var rigtig sjov, men også spændende og lidt uhyggelig (en enkelt scene) Men os forældre som var med.....synes den er ringe - VIRKELIG ringe Men det kan jo gøre ligemeget når bare børnene har det sjovt

nej, sådan er det jo nogle gange. Jeg er generelt elendig til at sidde og se børnefilm med dem, men de elsker det jo

Anmeld

28. oktober 2011

Mi

LunaLykke skriver:

Min søster på 8 har lige været inde og se far tl 4, og hun var meget begejstret

Tak, tror også det bliver den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.