Hej piger
Jeg havde ikke forestillet mig, at hverdagen kommer til at handle så meget om l.rt. I forgårs gik det helt galt. Jeg kan grine ad det nu, men mens det stod på, syntes jeg slet ikke det var sjovt.
Frederik har lært at kravle hurtigt og kan nu forcere hvad som helst - kan han ikke komme over eller under fx en stol, så flytter han den da bare.
Jeg kunne høre ham pludre ude fra badeværelset mens jeg var inde i stuen. Han havde ikke kunnet komme derind før. Jeg var der ude i løbet af ti sekunder, blot for at at se at han dekorerede væggen ved hjælp at toilet børsten. Han vidste det godt det var forbudt. Han får sadan et gavtyv-smil...
Så måtte han jo i bad og væggen vaskes.
Derefter mente jeg at han da ikke kunne lave flere drengestreger den dag. Der tog jeg fejl. Han kan sagtens smutte fra mig, når han skal skiftes for han er simpelthen så stærk og jeg vil ikke tage for hårdt fat. Jeg skifter ham nede på gulvet.
Men den dag var der virkelig gevinst i bleen... jeg fatter ikke at der kan være så meget l.... i det lille menneske. Jeg kunne se at jeg måtte gøre et eller andet for det ikke skulle komme ud på gulvet (og mig), så jeg forsøgte at tage en ble mere frem. Han smuttede selvfølgelig fra mig, satte en velvoksen klat babykeramik på gulvet og smattede rundt i det med hænderne, så det kom ordentlig ned mellem gulvbrædderne. Jeg var lige ved at tude, da jeg så det
. Han grinede bare igen og fandt sig i at komme i bad igen.
Så nu har jeg da en lille anekdote til hans konfirmation!
Hav en god weekend allesammen!
Anmeld