Min lille keramiker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

IAH

Hej piger

Jeg havde ikke forestillet mig, at hverdagen kommer til at handle så meget om l.rt. I forgårs gik det helt galt. Jeg kan grine ad det nu, men mens det stod på, syntes jeg slet ikke det var sjovt.

Frederik har lært at kravle hurtigt og kan nu forcere hvad som helst - kan han ikke komme over eller under fx en stol, så flytter han den da bare.

Jeg kunne høre ham pludre ude fra badeværelset mens jeg var inde i stuen. Han havde ikke kunnet komme derind før. Jeg var der ude i løbet af ti sekunder, blot for at at se at han dekorerede væggen ved hjælp at toilet børsten. Han vidste det godt det var forbudt. Han får sadan et gavtyv-smil...  

Så måtte han jo i bad og væggen vaskes.

Derefter mente jeg at han da ikke kunne lave flere drengestreger den dag. Der tog jeg fejl. Han kan sagtens smutte fra mig, når han skal skiftes for han er simpelthen så stærk og jeg vil ikke tage for hårdt fat. Jeg skifter ham nede på gulvet. 

Men den dag var der virkelig gevinst i bleen... jeg fatter ikke at der kan være så meget l.... i det lille menneske. Jeg kunne se at jeg måtte gøre et eller andet for det ikke skulle komme ud på gulvet (og mig), så jeg forsøgte at tage en ble mere frem. Han smuttede selvfølgelig fra mig, satte en velvoksen klat babykeramik på gulvet og smattede rundt i det med hænderne, så det kom ordentlig ned mellem gulvbrædderne. Jeg var lige ved at tude, da jeg så det. Han grinede bare igen og fandt sig i at komme i bad igen.   

Så nu har jeg da en lille anekdote til hans konfirmation!  

Hav en god weekend allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Janni.

Bwadr var min første tanke med toiletbørsten, og siden med klatten på gulvet, men men mon ikke også det sker her på et tidspunkt.

De er så hurtige de små basser, føler med dig  Godt der er opfundet vand og sæbe 

Anmeld

28. oktober 2011

IAH

Janni. skriver:

Bwadr var min første tanke med toiletbørsten, og siden med klatten på gulvet, men men mon ikke også det sker her på et tidspunkt.

De er så hurtige de små basser, føler med dig  Godt der er opfundet vand og sæbe 

Jeg gik også lidt i panik med toiletbørsten, både bakterier og toiletrens er jo ikke helt ufarligt.. Så lad det være en lille lærestreg til at rykke det risikable væk fra gulvene...

Anmeld

28. oktober 2011

Janni.

IAH skriver:

Jeg gik også lidt i panik med toiletbørsten, både bakterier og toiletrens er jo ikke helt ufarligt.. Så lad det være en lille lærestreg til at rykke det risikable væk fra gulvene...

Åh ja, der er faktisk mange ting man skal tænke på når de begynder at bevæge sig rundt. 

Det er lidt vildt 

Anmeld

28. oktober 2011

IAH

Janni. skriver:

Åh ja, der er faktisk mange ting man skal tænke på når de begynder at bevæge sig rundt. 

Det er lidt vildt 

Ja, der er flere farer end man tror i et hjem. Før du aner det er Silas på vej ind i køkkenskabe, ind under sofaen etc. etc...

Anmeld

28. oktober 2011

Janni.

IAH skriver:

Ja, der er flere farer end man tror i et hjem. Før du aner det er Silas på vej ind i køkkenskabe, ind under sofaen etc. etc...

Sofaen.. så skal han godt nok på slankekur  Den første ulykke har han allerede lavet, han fik en potteplante i hovedet, han fik en mega bule og et blåt mærke men pev ganske lidt. Planten stod på en meget lav radiator, men er blevet flyttet nu. 

Man siger også det er i hjemmet de fleste ulykker sker  Vi har lige haft min niece på 1 ½ år på besøg, så vi har fået gennemgået hvordan sikkerheds situationen ser ud her hjemme 

Anmeld

28. oktober 2011

AnneBJ

Hahah... undskyld, jeg forstår godt du ikke grinte IMENS!!

Min mor var engang ved at skifte mig, og skulle så hente noget, som hun skulle bruge til bleskiftet men havde glemt. Det var også en godt fyldt ble, dog lukket og alting, så hun satte mig i brusekabinen, der var en kant på, og jeg var ikke supermobil!

Da hun kom tilbage havde jeg åbnet bleen og smurt lort på vægge, gulv, hår, hud, badeforhæng... ALT!! Det hygger hun sig stadig med at fortælle, så får Frederik brug for en lidelsesfælle, når du beretter om det til hans 30 års fødselsdag, giver du bare lyd!  

Anmeld

28. oktober 2011

IAH

AnneBJ skriver:

Hahah... undskyld, jeg forstår godt du ikke grinte IMENS!!

Min mor var engang ved at skifte mig, og skulle så hente noget, som hun skulle bruge til bleskiftet men havde glemt. Det var også en godt fyldt ble, dog lukket og alting, så hun satte mig i brusekabinen, der var en kant på, og jeg var ikke supermobil!

Da hun kom tilbage havde jeg åbnet bleen og smurt lort på vægge, gulv, hår, hud, badeforhæng... ALT!! Det hygger hun sig stadig med at fortælle, så får Frederik brug for en lidelsesfælle, når du beretter om det til hans 30 års fødselsdag, giver du bare lyd!  

Ja, man får sgu et helt andet forhold til det.... Det er så afsindigt ulækkert og usjovt mens det står på.

Frederik får voksenmad nu, så det kan lugte som en gammeldags svinesti, når "gaverne" pakkes ud... Han virker lidt stolt af det. Tre gange om ugen, når aftensmaden er overstået, sætter han sig til at presse. Det ses på hans ansigtsfarve: 

hvid-rød-hvid-rød-hvid-blå-hvid-blålilla-slutprut

Han lægger altid lyd til. Jeg synes det er ok, når der bare ikke er gæster!

Knus

Anmeld

28. oktober 2011

Maria-s

IAH skriver:

Ja, man får sgu et helt andet forhold til det.... Det er så afsindigt ulækkert og usjovt mens det står på.

Frederik får voksenmad nu, så det kan lugte som en gammeldags svinesti, når "gaverne" pakkes ud... Han virker lidt stolt af det. Tre gange om ugen, når aftensmaden er overstået, sætter han sig til at presse. Det ses på hans ansigtsfarve: 

hvid-rød-hvid-rød-hvid-blå-hvid-blålilla-slutprut

Han lægger altid lyd til. Jeg synes det er ok, når der bare ikke er gæster!

Knus

hahahahahahahahahahahaha!!!  Sidder og skraldgriner over din beskrivelse af anisgtskulør og kan lige se min egen Noah for mig. Han skifter som regel også kulør og skider med masser af lyd på, her er vi IKKE i tvivl om når der laves lort  OGSÅ når der er gæster

Anmeld

31. oktober 2011

DK

Ejjj... jeg er også lidt sart, så jeg bruger den ene arm/halvdel af min overkrop til at fiksere et styks roterende skide unge (bogstavligt talt, ikke) mens den anden så fjerner kilovis af smadder fra den unge herres mølle.

Richard laver to gange hverdag. Efter morgenmad og efter aftensmad. Og han kan altså bedst lave hvis han stirrer mig eller Mikkel intenst i øjnene imens. Så sidder han der og bliver rød i hovedet og stille og stirrer på mig med kuglerunde øjne Skøøønt, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.