Navn til lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg fik for en uge siden en skøn lille dreng men jeg aner overhovedet ikke hvad han skal hedde - så jeg håber virkelig i kan hjælpe mig.Hans storebror hedder William og de to navne må meget gerne klinge :-) og navnet må gerne være et dobbelt navn ligesom storebrors der er William AlexanderLucas,Magnus,Phillip og Elias er udelukkede pga. Familie.Alle forslag er velkomne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Sara.

William og Gabriel :-)

Eller William og Theodor

Held og lykke med at finde navnet til lillebror (mon ikke han bliver træt af det navn i længden )

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

William og Gabriel :-)

Eller William og Theodor

Held og lykke med at finde navnet til lillebror (mon ikke han bliver træt af det navn i længden )

Vi har faktisk snakket om gabriel men vi kan bare ikke finde et navn der passer til Men ja - mon ikke han bliver træt af lillebror hehe

Anmeld

28. oktober 2011

Pigent

Anonym skriver:

Jeg fik for en uge siden en skøn lille dreng men jeg aner overhovedet ikke hvad han skal hedde - så jeg håber virkelig i kan hjælpe mig.Hans storebror hedder William og de to navne må meget gerne klinge :-) og navnet må gerne være et dobbelt navn ligesom storebrors der er William AlexanderLucas,Magnus,Phillip og Elias er udelukkede pga. Familie.Alle forslag er velkomne

William Alexander flot navn 

Jeg tænker William Alexander og 

Tristan Frederik
Viktor Emil
Mathias Emil
Mike Nicholas

Anmeld

28. oktober 2011

Lunae

Oliver, noah, Caspian, Jeppe, Felix, villads, Gustav, Sebastian!Oliver TristanNoah SebastianFelix TristanVillads EmilGustav Emil

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

William Alexander flot navn 

Jeg tænker William Alexander og 

Tristan Frederik
Viktor Emil
Mathias Emil
Mike Nicholas

Jeg vil rigtig gerne have Emil som mellemnavn men synes bare det bliver for meget med to "v-navne" og Mathias er jeg ikke så vild med igen :-(

Anmeld

28. oktober 2011

Pigent

Anonym skriver:

Jeg vil rigtig gerne have Emil som mellemnavn men synes bare det bliver for meget med to "v-navne" og Mathias er jeg ikke så vild med igen :-(

Jeg synes William og Mike passer godt sammen 
Synes det kunne være godt med et lidt langt mellemnavn, måske Mike Emilius eller Mike Gabriel?  

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Indtil videre er jeg mest til Noah,Oliver,Sebastian - og faktisk også Victor Emil selvom det der med to V navne ikke ligefrem er det jeg er mest vild med :s

Anmeld

28. oktober 2011

TbCp

Jeg synes Frederik passer rigtig godt til William

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg synes Frederik passer rigtig godt til William

Det synes jeg også men jeg kan bare ikke komme på noget der passer til som 2. Navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.