Jeg har en ægte passion og kærlighed for at fotografere nyfødte. Det er et stort privilegium for mig at få lov til at fange disse tidlige dage af livet! Jeg lægger en stor ære i hvert enkelt billede og prøver at finde lige det der gør hver enkelt nyfødt helt unikt og perfekt. Babyer vokser så hurtigt, at vi glemmer, hvor små de er i begyndelsen. Tænk sig at få lov til at have det store privilegium at fotografere nyfødte i de første dage af deres liv! De er det ultimative at få lov til at indfange. De udstråler så megen uskyldighed og renhed. Intet er så indtagende som sovende babyer - deres rolige , drømmende smil , deres fine fingre og tæer , den måde deres uskyld er så sikker og beskyttet.
Nyfødte er mit foretrukne emne at fotografere, fordi de giver mig den enestående mulighed for at dokumentere en ny lille person, starten på et helt nyt liv. Mit formål er at fange øjeblikke som vil få dig til at smile og huske disse små detaljer, som så hurtigt glemmes. Jeg gør alt for at min stil fremhæver de smukke træk, der definerer Jeres baby. Jeg kombinerer både det fotografiske talent og evne til forsigtigt at håndtere de nyfødte, til at skabe forskellige portrætter, der vil blive elsket i en menneskealder.
Det hele foregår med masser af tid, stor tålmodighed og med sikkerheden i højsædet. Dog skal det siges, at ligeså forskellige børn er, lige så forskellige er deres fotografier - nogle nyfødte sover hele fotosessionen igennem mens andre ikke kan finde ro. Derfor vil du også opleve forskel i antallet af fotografier for de enkelte. Men nyfødte kan ikke presses - og det skal de bestemt heller ikke. Det allerbedste resultat har jeg erfaret, opnåes når mor og far er helt rolige og afslappede, de små kan simpelthen mærke det hvis der er et pres om at sove med det samme osv., så derfor foreslår jeg altid at bruge en halv time i starten til at få baby til at få mad og falde i søvn stille og roligt. Jeg har altid sat minimum 3 timer af til en fotografering, så vi har masser af tid.
Det er en sand fornøjelse hver eneste gang et lille nyt væsen og de stolte forældre, træder ind i mit studie, for at lade mig få lov til at forevige dette gyldne øjeblik, som forsvinder inden vi får set os om. Jeg håber at du vil nyde fotografierne, lige så meget som jeg har nydt at indfange dem.
Du kan se masser af dejlige babyer og gravide på www.littleangelsbymedine.dk
Er du interesseret i at se de nyeste fotografier, være med i konkurrencer osv, finder du mig på facebook her:
http://www.facebook.com/pages/Little-Angels-by-Medine/140153816051349
Mange hilsner
Medine