God prop af et barn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Isabeau

Hej. Er næsten lige vendt tilbage fra sygehuset, sku' scannes igen. De holder lidt øje når jeg jo fik kejsersnit sidste gang. Og tøsen vejer sørme 3100 gram, så jeg får ikke lov og gå tiden ud. Spændene om jeg selv går igang ??Men ellers var hun sund og rask Diana, uge 35+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Jeia

Isabeau skriver:

Hej. Er næsten lige vendt tilbage fra sygehuset, sku' scannes igen. De holder lidt øje når jeg jo fik kejsersnit sidste gang. Og tøsen vejer sørme 3100 gram, så jeg får ikke lov og gå tiden ud. Spændene om jeg selv går igang ??Men ellers var hun sund og rask Diana, uge 35+0

Ja så kan du godt forberede dig til en prop Min blev bedømt til 3100 g, da jeg var i uge 35, og hun vejede 4800g, da hun blev født, 6 dage over termin

Anmeld

29. oktober 2011

Isabeau

Jeia skriver:

Ja så kan du godt forberede dig til en prop Min blev bedømt til 3100 g, da jeg var i uge 35, og hun vejede 4800g, da hun blev født, 6 dage over termin

Hold op!! En god størrelse

Anmeld

29. oktober 2011

mor2011_

Her i uge 35 var den lille skønnet til 3500 hvor skal du føde hen kan se at det er stor forskel fra stedet til stedet

Anmeld

29. oktober 2011

Dorte...

Isabeau skriver:

Min pige blev i tirsdags skønnet til 3800 i uge 37  Men bliver heldigvis sat igang på tirsdag i uge 38  Tør slet ikke tænke på hvor stor hun kan nå at blive hvis jeg skulle gå tiden ud, gisp!

Anmeld

29. oktober 2011

Isabeau

mor2011_ skriver:

Her i uge 35 var den lille skønnet til 3500 hvor skal du føde hen kan se at det er stor forskel fra stedet til stedet

Hjørring sygehus. Det kommer vel oz an på kvinden; størrelse og om hun har født før? Det har jeg 'ikke' - fik kejsersnit sidst...

Anmeld

29. oktober 2011

norenberg

Isabeau skriver:

Hjørring sygehus. Det kommer vel oz an på kvinden; størrelse og om hun har født før? Det har jeg 'ikke' - fik kejsersnit sidst...

første gang jeg skulle føde var også i hjørring der scannede de så lige 1 kg forkert...hun var skønnet til 4100 g men vejede kun 3090 g da hun kom  til verden så man kan ikke altid regne med vægten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.