Min første halloweenkage:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Polkaprik

Chris86 skriver:

WAUU den er for sej..:!

Hmm undrer mig HVER gang jeg ser SÅ vild en kage.. Det må da være halv besværligt at skære/spise sådan en

Nej det er såmænd ikke så besværligt. Der er kagepap imellem hver etage så man spiser 1 etage af gangen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

lucas<3

Woow hvor er den bare flot

Anmeld

28. oktober 2011

Chris86

Polkaprik skriver:

Nej det er såmænd ikke så besværligt. Der er kagepap imellem hver etage så man spiser 1 etage af gangen 

Hehe okey :O)

Anmeld

28. oktober 2011

M&N

Polkaprik skriver:

Så fik jeg endelig mulighed for at bruge min fantasi og ikke mindst chancen for at lave min første halloweenkge Jeg skal til noget festhalløj på min mands arbejde i aften og min skønne mand ville gerne have jeg lavede en kage til denne anledning. Det måtte jo næsten være en Halloweenkage;-) Så fik jeg også forsøgt mig med RKT da jeg skulle lave det lille hus på toppen af kagen. Ikke så nemt som jeg havde ladet mig fortælle..hehe
Er spændt på at min mand kommer hjem og ser den. Håber han bliver tilfreds!
Indeholder:
Lyse bunde med citron og mandel, jordbærmousse og hyldeblomstmousse. Smurt på med PSC og pyntet med fondant og RKT.
50 kuv.

Alle mine kager kan ses på  http://minkageverden.dk/

Michelle

Wow, den er flot!!

Anmeld

28. oktober 2011

Drømme

Polkaprik skriver:

Så fik jeg endelig mulighed for at bruge min fantasi og ikke mindst chancen for at lave min første halloweenkge Jeg skal til noget festhalløj på min mands arbejde i aften og min skønne mand ville gerne have jeg lavede en kage til denne anledning. Det måtte jo næsten være en Halloweenkage;-) Så fik jeg også forsøgt mig med RKT da jeg skulle lave det lille hus på toppen af kagen. Ikke så nemt som jeg havde ladet mig fortælle..hehe
Indeholder:
Lyse bunde med citron og mandel, jordbærmousse og hyldeblomstmousse. Smurt på med PSC og pyntet med fondant og RKT.
50 kuv.

Michelle

Hvor er den bare flot

Anmeld

28. oktober 2011

roenlund

hvor er den bare flot, ville ønske jeg var så kreativ til at finde på ideer... og så havde nogle flere anledninger til at lave kage, så man kunne blive så god

Anmeld

28. oktober 2011

stm2812

Hold da op. Gid jeg kunne sådan noget. Den er jo bare mega flot.. og garanteret utrolig lækker...

Anmeld

28. oktober 2011

celkt

er også nysgerrig... hvad er formålet med rice crispies i skumfidusserne og hvordan griber du det an??

super flot kage, - det syntes min bedre halvdel også...

Anmeld

28. oktober 2011

Janni.

Hvis ikke han bliver tilfreds så burde han skamme sig 

Den er super flot !!

Anmeld

28. oktober 2011

pastry26

Polkaprik skriver:

Indeholder:
50 kuv.

Michelle

Well done!! Der er sådan lidt Tim Burton over den.. Synes den er rigtig flot!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.