Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chris86 skriver: WAUU den er for sej..:!Hmm undrer mig HVER gang jeg ser SÅ vild en kage.. Det må da være halv besværligt at skære/spise sådan en
WAUU den er for sej..:!Hmm undrer mig HVER gang jeg ser SÅ vild en kage.. Det må da være halv besværligt at skære/spise sådan en
Nej det er såmænd ikke så besværligt. Der er kagepap imellem hver etage så man spiser 1 etage af gangen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Polkaprik skriver: Nej det er såmænd ikke så besværligt. Der er kagepap imellem hver etage så man spiser 1 etage af gangen
Polkaprik skriver: Så fik jeg endelig mulighed for at bruge min fantasi og ikke mindst chancen for at lave min første halloweenkge Jeg skal til noget festhalløj på min mands arbejde i aften og min skønne mand ville gerne have jeg lavede en kage til denne anledning. Det måtte jo næsten være en Halloweenkage;-) Så fik jeg også forsøgt mig med RKT da jeg skulle lave det lille hus på toppen af kagen. Ikke så nemt som jeg havde ladet mig fortælle..heheEr spændt på at min mand kommer hjem og ser den. Håber han bliver tilfreds!Indeholder:Lyse bunde med citron og mandel, jordbærmousse og hyldeblomstmousse. Smurt på med PSC og pyntet med fondant og RKT.50 kuv. Alle mine kager kan ses på http://minkageverden.dk/ Michelle
Så fik jeg endelig mulighed for at bruge min fantasi og ikke mindst chancen for at lave min første halloweenkge Jeg skal til noget festhalløj på min mands arbejde i aften og min skønne mand ville gerne have jeg lavede en kage til denne anledning. Det måtte jo næsten være en Halloweenkage;-) Så fik jeg også forsøgt mig med RKT da jeg skulle lave det lille hus på toppen af kagen. Ikke så nemt som jeg havde ladet mig fortælle..heheEr spændt på at min mand kommer hjem og ser den. Håber han bliver tilfreds!Indeholder:Lyse bunde med citron og mandel, jordbærmousse og hyldeblomstmousse. Smurt på med PSC og pyntet med fondant og RKT.50 kuv.
Alle mine kager kan ses på http://minkageverden.dk/
Michelle
Wow, den er flot!!
hvor er den bare flot, ville ønske jeg var så kreativ til at finde på ideer... og så havde nogle flere anledninger til at lave kage, så man kunne blive så god
Hold da op. Gid jeg kunne sådan noget. Den er jo bare mega flot.. og garanteret utrolig lækker...
er også nysgerrig... hvad er formålet med rice crispies i skumfidusserne og hvordan griber du det an??
super flot kage, - det syntes min bedre halvdel også...
Hvis ikke han bliver tilfreds så burde han skamme sig
Den er super flot !!
Well done!! Der er sådan lidt Tim Burton over den.. Synes den er rigtig flot!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128