Skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

MarleneH

Hej alle skønne kvinder..Jeg har lige været oppe på lægens vægt.. Og jeg har sørme kun taget 3,5 kg på..det er da rart men er alligevel i uge 34.. Så er da lidt bekymret for om lille pigen tager fint på.. Nogen der har oplevet det samme hvor baby havde en fin størrelse da den blev født?? Lægen sagde ikke noget til det, men lidt bekymret er man vel altid Knus Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

mor2011_

Hej jeg er i uge 40 og har tabt 7 kg så du skal slet ikke være bekymret det står ingen steder at man skal tage på.. Og baby skal nok vokse sig stor og stærk

Anmeld

28. oktober 2011

TaAsJu

Jeg er i uge 26+2 og kjeg har lige tabt et kilo.. så min vægt er kun +2.5 kilo fra normal.. Og min bebs er større end gennemsnittet

prinsessen tager det hun skal have og resten er tilbage til dig..   Men snak med JM om det. de kan jo måske sende dig til scanning

Anmeld

28. oktober 2011

Sara.

Det afhænger også meget af din start vægt... hvis du er større behøver du ike tage så meget på om omvendt hvis du er lille

Anmeld

28. oktober 2011

Sara.

tog forresten 3 kg på med min søn... han kom ud uge 41+5 og vejede 3460 og var 52

Anmeld

28. oktober 2011

Wimmie

Så længe man ikke går og sulter sig for ikke at tage på, så tror jeg absolut ikke det er skadeligt. Det vigtigste er at du lever godt og får dét du skal have, så skal babyen nok selv sørge for at rage til sig 

Tror absolut ikke du skal være nervøs - slet ikke når din læge ikke siger noget 

Anmeld

28. oktober 2011

MarleneH

Tak for alle jeres svar det gør mig lidt mere rolig.. Må lige tá en snak med min jm om det knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.