Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
??
Det er cirka hver anden gang jeg vil åbne en debat , så kommer den her side .. Hvis jeg så opdaterer siden 2 - 3 gange , kommer jeg endelig ind på tråden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Kommer I andre også over på en side der ser sådan ud : Besøg Freeways andre hjemmesider 4fun.dk Arto.com ArtoGames.com Avisen.dk Bladkiosken.dk Blog.dk Bolig.dk Danmarkbynight.dk Dating.co.uk Dating.dk Dating.no Dating.se Erhvervslokaler.dk Karel Van Mander Lejebolig.dk Maxkredit.dk Plusbog.dk Room Service Spigo.dk SpigoWorld.com Studienet.dk Studieportalen.dk VirtualManager.com Vix.dk ?? Det er cirka hver anden gang jeg vil åbne en debat , så kommer den her side .. Hvis jeg så opdaterer siden 2 - 3 gange , kommer jeg endelig ind på tråden
JA og det er bare møghamrende træls!
den skal væk væk væk væk!!
Giraffen skriver: JA og det er bare møghamrende træls! den skal væk væk væk væk!!
Godt , troede det var min computer der var åndssvag
dejligt at vide jeg ikke er alene.. troede det var min computer som f**** op. men det er da mega hamrende belastende
Det er absolut en fejl. Hvorfra klikker I og er det lige opstået eller har det været der længe?
Ja, der kommer jeg også ind. IH !
Zafir skriver: Det er absolut en fejl. Hvorfra klikker I?
Det er absolut en fejl. Hvorfra klikker I?
Fra forsiden
Synes ikke rigtig der er noget system i det .. Kan lige have åbnet en debat , hvis jeg så vil ind i den igen , så sker det
Forsiden, og ind i debatter. Det sker ikke hver gang for mig..
Ja det er træls :O bare man vil ind og se en debat.. BUM!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128