Barnets bog vs. graviditets bog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

lio

Jeg har købt en barnets bog og er rigtig glad for den og glæder mig til at skrive i den, MEN jeg havde overset at der intet i den er om selve graviditeten, (sådan så mor ud i uge x), og (d. xx.xx.xx fandt mor og far ud af de ventede mig) osv. jeg har selv skrevet meget ned om graviditeten men ville egentlig gerne have en bog af skrive det i, hvis ikke jeg finder en, må jeg selv lave en men ville gerne udfylde en.

Så kender du til en bog hvor man kan skrive om selve graviditeten? udelukkende da jeg jo har barnets bog??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

christina92

Qoco skriver:

Jeg har købt en barnets bog og er rigtig glad for den og glæder mig til at skrive i den, MEN jeg havde overset at der intet i den er om selve graviditeten, (sådan så mor ud i uge x), og (d. xx.xx.xx fandt mor og far ud af de ventede mig) osv. jeg har selv skrevet meget ned om graviditeten men ville egentlig gerne have en bog af skrive det i, hvis ikke jeg finder en, må jeg selv lave en men ville gerne udfylde en.

Så kender du til en bog hvor man kan skrive om selve graviditeten? udelukkende da jeg jo har barnets bog??

Der har været en bog der hed Jeg er gravid, men den er ikke blevet genoptrykket hvilket ærger rigtig mange, og de "bogmænd" jeg har snakket med siger at der ikke rigtig findes noget ligende  desværre

Anmeld

28. oktober 2011

lio

christina92 skriver:

Der har været en bog der hed Jeg er gravid, men den er ikke blevet genoptrykket hvilket ærger rigtig mange, og de "bogmænd" jeg har snakket med siger at der ikke rigtig findes noget ligende  desværre

IIiihh.... øvøv øvøv.....  

Anmeld

28. oktober 2011

christina92

Qoco skriver:

IIiihh.... øvøv øvøv.....  

Ja meget!!! Det var en fantastisk bog, min svigerinde havde den til den første og der følger man moderen uge for uge og den er virkelig god. Men giv endelig lyd fra dig hvis du finder en

Anmeld

28. oktober 2011

FogL

Nu bor jeg godt nok i udlandet - men prøv og søg efter "what to expect". De har også en hjemmeside, men der er også lavet flere journaler. Har selv en  

Anmeld

28. oktober 2011

lio

fandt den på amazon.com vildt fed bog - må ejes....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.