er lidt skuffet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde en positiv test i starten af ugen, og var idag hos lægen for at få det bekræftet. Sekretæren tager imod urin som iøvrigt ikke er fra morgenstunden af, og hun kommer ud efter 1½ min og siger at den er negativ... BOMBOM tænker jeg. 

er det ikke meget hurtigt hun kommer ud til en? eller er lægernes teste virkelig så anderledes i forhold til hjemmeteste ?

må indrømme at jeg er lidt skuffet over at det gik så hurtigt, og havde egentlig forventet at vente ihvertfald 5 min på svar. men næ nej ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Jeg havde en positiv test i starten af ugen, og var idag hos lægen for at få det bekræftet. Sekretæren tager imod urin som iøvrigt ikke er fra morgenstunden af, og hun kommer ud efter 1½ min og siger at den er negativ... BOMBOM tænker jeg. 

er det ikke meget hurtigt hun kommer ud til en? eller er lægernes teste virkelig så anderledes i forhold til hjemmeteste ?

må indrømme at jeg er lidt skuffet over at det gik så hurtigt, og havde egentlig forventet at vente ihvertfald 5 min på svar. men næ nej ? 

Det går rigtig hurtigt lægernes teste, min læge tog den mens jeg stod der. Hun sagde tilgengæld os at hvis min egen test var positiv behøvede jeg nu ik at kommer derned for deres teste var lige så sikre som den jeg selv har taget. Men hun sagde da næsten os med det samme at testen var positiv, men hun kiggede så os på testen igen efter lidt tid og sagde jep der er ingen tvivl. 

Så syntes det er lidt blandet, men man skulle jo regne med at hun har prøvet det før ellers ville hun nok ikke tage testen som sekretær og at hun så har styr på hvad hun laver. Det er jo en ret stor ting en graviditet.. Men syntes du skal tænke at den altså er negativ, for hvis du stadig går og små glæder dig lidt over at hun måske tog fejl bliver du jo bare endnu mere ked af det når det går helt op for en at den altså var negativ, hvis du forstår hvad jeg mener? 

Men håber på at heldet er med jer snart

Anmeld

28. oktober 2011

k&k&k&k

Anonym skriver:

Hej.

Jeg havde også taget 8 tests (kald mig bare testmonster) inden jeg kom til lægen for at få det bekræftiget.

Vi sidder og snakker lidt, min kæreste var heldigvis også med, og hun tager testen med min morgenurin.

Efter et par minutter kigger hun på testen og siger at den desværre er negativ

Min kæreste bliver lidt sur på hende og siger at hun bliver nød til at give den et par ekstra minutter da mine hjemmetests også skulle være 5 minutter inden de gav streg nr. 2.

Efter ca. 2 minutter kigger hun på den igen og siger så de magiske ord: TILLYKKE, DEN ER POSITIV. er i dag 14+3

Jeg synes det lyder meget mærkeligt at det er sekretæren der tager testen, og endnu mere at hun KUN giver den 1 minut.

Jeg ville ringe til lægen igen, og eventuelt tage en af dine positive hjemmetests med derned.

alt hvad jeg har for dig.

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

k&k skriver:

Hej.

Jeg havde også taget 8 tests (kald mig bare testmonster) inden jeg kom til lægen for at få det bekræftiget.

Vi sidder og snakker lidt, min kæreste var heldigvis også med, og hun tager testen med min morgenurin.

Efter et par minutter kigger hun på testen og siger at den desværre er negativ

Min kæreste bliver lidt sur på hende og siger at hun bliver nød til at give den et par ekstra minutter da mine hjemmetests også skulle være 5 minutter inden de gav streg nr. 2.

Efter ca. 2 minutter kigger hun på den igen og siger så de magiske ord: TILLYKKE, DEN ER POSITIV. er i dag 14+3

Jeg synes det lyder meget mærkeligt at det er sekretæren der tager testen, og endnu mere at hun KUN giver den 1 minut.

Jeg ville ringe til lægen igen, og eventuelt tage en af dine positive hjemmetests med derned.

alt hvad jeg har for dig.

synes os det var meget underligt at hun skulle tage den, tror da ihvertfald at hun er noget sekretær - kan godt være at hun måske er noget andet os men det aner jeg intet om

men ja jeg må sku bare ringe til min læge på mandag også få ham til at tage en og ellers tager jeg den med plus en ny hvis den vel og mærke bliver ved med at være positiv..

Anmeld

28. oktober 2011

Findusinde

Been there done that!! tag en morgenurin med!! stod i samme situation med en positiv test hjemme og negativ ved lægen..Tog derop dagen efter med en morgentis.. OG i dag har jeg en smuk datter på 2 år..

Anmeld

28. oktober 2011

k&k&k&k

Anonym skriver:

synes os det var meget underligt at hun skulle tage den, tror da ihvertfald at hun er noget sekretær - kan godt være at hun måske er noget andet os men det aner jeg intet om

men ja jeg må sku bare ringe til min læge på mandag også få ham til at tage en og ellers tager jeg den med plus en ny hvis den vel og mærke bliver ved med at være positiv..

Jeg blev sku lidt forarget da jeg læste dit indlæg!!!

Ikke nok med at det er sket for mig selv, men når jeg så læser at det også sker for andre, og jeg synes altså at jeg hører det oftere og oftere, så bliver jeg bare så vred!!!

Kan tydeligt huske hvor ked af det jeg blev da hun sagde den var negativ! Takker gud for at min kæreste var med! Ellers var jeg også bare gået derfra i nedtrykt sindstilstand og havde tænkt nårh ja, når "lægen" siger det så må det være rigtigt!!!

Åhh, jeg føler sådan med dig, og jeg ved præcis hvordan du har det

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

k&k skriver:

Jeg blev sku lidt forarget da jeg læste dit indlæg!!!

Ikke nok med at det er sket for mig selv, men når jeg så læser at det også sker for andre, og jeg synes altså at jeg hører det oftere og oftere, så bliver jeg bare så vred!!!

Kan tydeligt huske hvor ked af det jeg blev da hun sagde den var negativ! Takker gud for at min kæreste var med! Ellers var jeg også bare gået derfra i nedtrykt sindstilstand og havde tænkt nårh ja, når "lægen" siger det så må det være rigtigt!!!

Åhh, jeg føler sådan med dig, og jeg ved præcis hvordan du har det

må indrømme at jeg var faktisk rigtig god til at holde masken indtil jeg kom helt væk fra klinikken af! så brød jeg sammen, både fordi jeg var pisse sur og så fordi at jeg pludselig måske alligevel ikke var gravid - også tænkte jeg den der som de fleste siger ; man kan ikke få en falsk positiv ?? men det må den jo have været.. Men kæresten trøstede mig med at hun måske var lige lovlig hurtig, og jeg drømmer næsten kun om at lægen ringer og fortæller mig at testen faktisk er positiv og det måske gik lidt hurtigt fra hendes side af.. Men intet opkald endnu æv bæv må desværre bare væbne mig med tålmodighed, også håbe på det bedste, men forvente det væreste

Anmeld

28. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Har ikke læst de andres indlæg Men jeg har stået i samme situation som dig! Jeg havde testet positiv på både clearblue og alm. teste og hun var også kun derude i 1 minut, hvor hun kom ud og sagde den var negativ. Købte så flere hvor der kom en nr 2 streg med det samme.. 

Det er bare sekretæren som er et kæmpe kødhoved!!  Det viste sig altså at jeg var gravid og er 7+1 idag (har været til scanning som viste et lille spir) så du er da gravid hvis du har testet positiv derhjemme! 

Jeg måtte bare gå til andre metoder som at skifte læge ( havde adskillige problemer med hende lægen jeg havde )

SÅ TILLYKKE MED GRAVIDITETEN! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.