Anonym skriver:
Jeg havde en positiv test i starten af ugen, og var idag hos lægen for at få det bekræftet. Sekretæren tager imod urin som iøvrigt ikke er fra morgenstunden af, og hun kommer ud efter 1½ min og siger at den er negativ... BOMBOM tænker jeg.
er det ikke meget hurtigt hun kommer ud til en? eller er lægernes teste virkelig så anderledes i forhold til hjemmeteste ?
må indrømme at jeg er lidt skuffet over at det gik så hurtigt, og havde egentlig forventet at vente ihvertfald 5 min på svar. men næ nej ?
Hej.
Jeg havde også taget 8 tests (kald mig bare testmonster
) inden jeg kom til lægen for at få det bekræftiget.
Vi sidder og snakker lidt, min kæreste var heldigvis også med, og hun tager testen med min morgenurin.
Efter et par minutter kigger hun på testen og siger at den desværre er negativ
Min kæreste bliver lidt sur på hende og siger at hun bliver nød til at give den et par ekstra minutter da mine hjemmetests også skulle være 5 minutter inden de gav streg nr. 2.
Efter ca. 2 minutter kigger hun på den igen og siger så de magiske ord: TILLYKKE, DEN ER POSITIV. er i dag 14+3 
Jeg synes det lyder meget mærkeligt at det er sekretæren der tager testen, og endnu mere at hun KUN giver den 1 minut.
Jeg ville ringe til lægen igen, og eventuelt tage en af dine positive hjemmetests med derned.

alt hvad jeg har for dig.
Anmeld