jeg forstår ingenting nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Anonym trådstarter

blev uønsket gravid, eller blev måske uønsket gravid.. Nu har jeg mens og mange smerter i maven - en blanding af dårlig mave smerter og mens smerter.. Ved ikke hvad jeg snart skal tro - har testet igen i morges og denne er nu mere positiv end de to andre jeg har taget de forrige dage har været.

Hvad skal man tro?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Kruse90

Jeg syntes du skal ringe til lægen og evt. blive undersøgt.
Der er jo en del der har mens under deres graviditet, men om man må have smerter ved jeg ikke.

Det er sikkert helt som det skal være, men hvis jeg var dig, ville jeg lige få det tjekket

kram

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

Jeg syntes du skal ringe til lægen og evt. blive undersøgt.
Der er jo en del der har mens under deres graviditet, men om man må have smerter ved jeg ikke.

Det er sikkert helt som det skal være, men hvis jeg var dig, ville jeg lige få det tjekket

kram

Jeg skal til lægen på tirsdag, men der er bare længe til.. Skal til lægen med henblik på at få en abort, da graviditeten er uønsket.

Nu tænker jeg bare om jeg måske bløder det ud selv?? hmmm..

Anmeld

28. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Det an godt være du er ved at abotere når du både har smerter men os bløder ..
Bløder du mere end en mens ??

Anmeld

28. oktober 2011

1012lmp

Når du har smerter skal du nok regne med at du er ved at abortere...!

Og du vil kunne teste positiv i lang tid (2-3uger frem) Da HCG bliver længe i kroppen...

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Det an godt være du er ved at abotere når du både har smerter men os bløder ..
Bløder du mere end en mens ??

nej men det er kun sådan noget slim.. Igår var det helt brunt og i dag er der en smule frisk blod i slimet også

Anmeld

28. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

nej men det er kun sådan noget slim.. Igår var det helt brunt og i dag er der en smule frisk blod i slimet også

Hmm , ved du hvor langt du er henne ??

Mange siger jo det er helt normalt at bløde i graviditeten ..

Jeg ville nu alligevel kontakte lægen så du evt kunne blive scannet og så få gang i aborten med det sammen ..

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Når du har smerter skal du nok regne med at du er ved at abortere...!

Og du vil kunne teste positiv i lang tid (2-3uger frem) Da HCG bliver længe i kroppen...

okay - håber du har ret..

Skal til lægen i næste iuge og de vilel sende mig til en gyn under alle omstændigheder -der er bare længe til i næste uge

Anmeld

28. oktober 2011

1012lmp

Anonym skriver:

okay - håber du har ret..

Skal til lægen i næste iuge og de vilel sende mig til en gyn under alle omstændigheder -der er bare længe til i næste uge

Ja kan jeg godt forstå men skal du have en abort skal du alligevel vente længe... der kan gå op til 3 uger inden man får en tid, men ellers ring til lægen og fortæl du er begyndt at bløde også vil de nok "bare" tilbyde dig at tage blodprøver...

Det er det nemmeste både for dig og dem...!

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Hmm , ved du hvor langt du er henne ??

Mange siger jo det er helt normalt at bløde i graviditeten ..

Jeg ville nu alligevel kontakte lægen så du evt kunne blive scannet og så få gang i aborten med det sammen ..

jeg tro rjeg er i 4 + noget.. Skal til lægen i næste uge.. Håber bare det går stærkt, det er slet ikke sjovt at skulle en masse igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.