aaauuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

sandramor

aaaaauu siger jeg bare...

står ude på arbejdet og får pludselig ondt i den ene side af underlivet.... i venstre side og lidt midt på........ kan ikke finde ud af om det er ligamentsmeter.... tror det ikke..... for det er ikke noget der kun varer de der små minutter.....
det er sådan en stikken....... og lidt ligesom om man skal tisse rigtig meget...... mystisk?? man mærke det nu sidder i det meste af underlivet....... sådan en trykkende fornemmelse med lidt stik...... altså det gør ikke sådan RIGTIG ondt..... bare ubehageligt....

tror i stadig det godt kan være det hele der gir sig dernede?? kan jo godt se min mave pludselig vokser meget...

håber på lidt svar...

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

lio

sandramor skriver:

aaaaauu siger jeg bare...

står ude på arbejdet og får pludselig ondt i den ene side af underlivet.... i venstre side og lidt midt på........ kan ikke finde ud af om det er ligamentsmeter.... tror det ikke..... for det er ikke noget der kun varer de der små minutter.....
det er sådan en stikken....... og lidt ligesom om man skal tisse rigtig meget...... mystisk?? man mærke det nu sidder i det meste af underlivet....... sådan en trykkende fornemmelse med lidt stik...... altså det gør ikke sådan RIGTIG ondt..... bare ubehageligt....

tror i stadig det godt kan være det hele der gir sig dernede?? kan jo godt se min mave pludselig vokser meget...

håber på lidt svar...

knus

oplever det samme.... søger også "forklaring"...

Anmeld

28. oktober 2011

sandramor

jeg er forresten 16+1 idag.....

Anmeld

28. oktober 2011

LilleMie

Dem har jeg også! Jeg får dem også tit, når jeg bevæger mig, ligesom et sidestik i underlivet, der kommer og går. Efter hvad jeg har læst mig frem til, så er det ligamentssmerter . Det bilder jeg mig i hvert fald ind

Anmeld

28. oktober 2011

LilleMie

Forresten synes jeg det bliver bedre/forsvinder, når jeg får slappet lidt af. Ellers kan det godt blive ved noget tid ved mig.

Anmeld

28. oktober 2011

sandramor

det må jeg faktisk give dig ret i..... nu sidder jeg på kontoret og slapper af og det hjalp faktisk ret hurtigt...... nu gør det stort set ikke ondt længere.....

så ja måske er det fordi det hele skal give sig så meget.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.