Hvad syntes du om drengenavnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Mi

Jeg bryder mig ikke om det, synts ikke det lyder godt på dansk. Er der ikke en Milton i Simpsons?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

annec

Anonym skriver:

Begrund gerne dit svar

Jeg syntes det er et flot navn, havde faktisk aldrig tænkt over det navn. Men syntes det er flot fordi det er anderledes

Anmeld

28. oktober 2011

Mum33

Det er for mærkeligt til min smag ...

Anmeld

28. oktober 2011

Mettemus

Dk Lady skriver:

Milton - ligesom fodbold dommeren.

Det er ikke et navn jeg selv ville vælge, men synes heller ikke det er grimt.

Den snupper jeg også lige

Og så tror jeg slet ikke jeg kan forestille mig en voksen mand, der hedder Milton til fornavn. En lille dreng kan bedre gå

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Anonym skriver:

Begrund gerne dit svar

Svært at begrunde hvorfro det lyder godt... det synes jeg bare ingen grund, kender inger der hedder det.

Anmeld

28. oktober 2011

Camulla

Anonym skriver:

Jeg Spørger fordi min bedre halvdel er i tvivl om navnet, jeg syntes det er et sødt navn, som er godt både på dansk og engelsk, og så er det ikke for specielt

Min bedre halvdel første reaktion da jeg nævnte navnet var "så bliver det sådan en rigtig matamatisk dreng (Mil og ton) He he....

Mil og ton... Ha ha ha! Det var skægt... 

Anmeld

28. oktober 2011

SpunkenJo

I.E.K. skriver:

Det er for mærkeligt til min smag ...

enig .....

Anmeld

28. oktober 2011

Camillakn

Kan da faktisk godt lide det. Det er anderledes og ikke noget man høre alle børn rende rundt med, det lyder lidt amerikansk og nu har jeg bare en kærlighed til navne der lyder amerikanske og nordiske . Men hvis i kan lide navnet er det fuldstændig ligemeget hvad andre syntes jo

Anmeld

28. oktober 2011

katti24

jeg kan ikke lige det. Syntes det lyder som en bygning eller et firma

Anmeld

28. oktober 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Begrund gerne dit svar

jeg kommer til at tænke på Milton Security fra Stieg Larsson bøgerne, så jeg tænker det som et svensk-klingende navn. Jeg kan godt li det, men det er meget maskulint synes jeg, lidt ligesom samson jeg vil sige jeg måske bedst kunne forestille mig det til en hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.