Jeg er skruk!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Findusinde

For første gang siden Laura kom til for 2 år siden er jeg SKRUK... Helt ind til knoglerne!!

Men jeg har sat mig et mål... jeg skal tabe 25 kg inden! De første 3,5 er røget....

Meeen så kommer alle tankerne! Laura blev taget ved aks... Efter 24 timer med veer og vandafgang og åbnet 3 cm efter et døgn... Jeg er bange for at føde normalt! jeg var egentlig indstillet på at skulle have pks.. men nu er jeg faktisk i tvivl....

Jer der har fået AKS, har i født alm bagefter??

Knus fra en skruk Annemette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Chalala85

Findusinde skriver:

For første gang siden Laura kom til for 2 år siden er jeg SKRUK... Helt ind til knoglerne!!

Men jeg har sat mig et mål... jeg skal tabe 25 kg inden! De første 3,5 er røget....

Meeen så kommer alle tankerne! Laura blev taget ved aks... Efter 24 timer med veer og vandafgang og åbnet 3 cm efter et døgn... Jeg er bange for at føde normalt! jeg var egentlig indstillet på at skulle have pks.. men nu er jeg faktisk i tvivl....

Jeg fik aks med Mikkel og fik at vide jeg sagtens kunne føde normalt denne gang

Kan godt forstå din skræk lå fra torsdag til lørdag sen aften 10cm åben, presveer og får så meldingen at han står forkert så jeg kan ikke få ham ud

Men er indtil videre klar på en alm. fødsel, der er også mange tanker omkring det. Min JM har bestilt en tid til en fødselslæge her d. 20/11 så jeg kan snakke sidste forløb igennem og fortælle hvad der bekymrer mig for denne fødsel

Anmeld

28. oktober 2011

Findusinde

Chalala85 skriver:

Jeg fik aks med Mikkel og fik at vide jeg sagtens kunne føde normalt denne gang

Kan godt forstå din skræk lå fra torsdag til lørdag sen aften 10cm åben, presveer og får så meldingen at han står forkert så jeg kan ikke få ham ud

Men er indtil videre klar på en alm. fødsel, der er også mange tanker omkring det. Min JM har bestilt en tid til en fødselslæge her d. 20/11 så jeg kan snakke sidste forløb igennem og fortælle hvad der bekymrer mig for denne fødsel

Jeg tror umiddelbart heller ikke at der skulle være nogen hindring for at jeg kan føde normalt... Det skulle kun være evt pga af overvægt og måske graviditetssukkersyge.. Det havde jeg sidst...Det lyder godt at du har mulighed for at snakket forløbet igennem... Er det ved den læge der foretog kejsersnittet?

Puh jeg synes det er svært.. Også fordi Laura blevet taget med et gult ks... Og har læst mig frem til at det var pga fare ved forsterdød hvis de fortsatte..

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

Findusinde skriver:

Kender desværre ikk til PKS.. Da jeg fødte normalt, så kan ikk hjælpe dig der

Men ville bare sige det var fedt af dig og ha det mål og tabe dig først  Og suuuper flot med de 3,5 kg. Go for it  

Anmeld

28. oktober 2011

Findusinde

Lou87 skriver:

Kender desværre ikk til PKS.. Da jeg fødte normalt, så kan ikk hjælpe dig der

Men ville bare sige det var fedt af dig og ha det mål og tabe dig først  Og suuuper flot med de 3,5 kg. Go for it  

Tusind tak!!!

Anmeld

28. oktober 2011

Chalala85

Findusinde skriver:

Jeg tror umiddelbart heller ikke at der skulle være nogen hindring for at jeg kan føde normalt... Det skulle kun være evt pga af overvægt og måske graviditetssukkersyge.. Det havde jeg sidst...Det lyder godt at du har mulighed for at snakket forløbet igennem... Er det ved den læge der foretog kejsersnittet?

Puh jeg synes det er svært.. Også fordi Laura blevet taget med et gult ks... Og har læst mig frem til at det var pga fare ved forsterdød hvis de fortsatte..

Nej jeg fødte på hvidovre sidst og denne gang er det Herlev. Jeg ved de henter min journal fra sidste fødsel så de har viden om hvordan hele forløbet var... også fordi jeg fik infektion i arret og måtte opereres 6 gange bagefter

Kan virkelig godt forstå du er nervøs omkring det, men synes JM har været utrolig sød og virkelig lyttet til hvad jeg har fortalt og hun har helt sikkert gjort sit for at denne gang skal jeg have en god fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.