tøj mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

norenberg

tænker tit over hvor mange der egentlig køber tøj ud fra bestemte mærker...jeg køber f.eks hvad jeg syntes er pænt...og så er jeg fløjtende ligeglad med om det kommer fra Bilka eller fra en dyr børnetøjs forretning...med ene mærkevare...høre tit folk stå at prale, den her er så fra ... og den er fra....det er ligesom om hvis ens unger ikke går i bestemte mærker så skiller de sig ud...mon det er fordi forældrene vil opnå en vis status...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Lou87

Som skrevet i min egen tråd....

Der er jo SÅ meget forskelligt tøj og SÅ mange forskellige butikker... Og de ville ikk ku køre rundt hvis ikk det var for at vi havde så forskellig smag - det gælder jo både børn og voksne
Man burde da være så voksen nu at man ikk bukker under for hva "mængden" synes... ?! Ellers burde man da ihvertfald blive det, ikk det smitter af på børnene når de bliver større
Jeg vil li sige jeg køber altså lige såvel noget i h&m eller lign..
Det er bare ofte farverne jeg godt kan li ved hummel, plus tøjet holder godt.

Der ska nok være nogen af de få "uheldige" tilfælde derude som mener at tøjet giver højere status.... Men der har jeg kun og sige jeg synes det er trist for dem! Og det gider jeg ikk bruge min tid på og tænke på - det kan virkelig ikk genere mig altså.. De må jo åbenbart ha et behov for at vise noget udadtil og det er da mere synd for dem end jeg synes det er fedt de så har alt det tøj. De tider med det pres burde da for længst være overstået i folkeskolen

Anmeld

28. oktober 2011

Isabella_mor

jeg køber også det jeg syntes er pænt..

og hvis jeg kan få det billigt er det bonus..

køber oftest på tilbud eller brugt..

der er nogle mærker jeg kan lide og hvor jeg køber det jeg kan lide.. og der indgår bilka, føtex H&M osv også i hans garderobe..

jeg elsker personligt h&m, og køber meget tøj til mig selv derinde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.