Så måtte vi også overgive os..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Sifling

Ja, efter lang tids op og nedture med amning, måtte vi nu også overgive os til flasken Jolan begyndte simpelthen at blive så sur når jeg ammede ham, suttede helt vildt men gav hele tiden slip og skreg.. Prøvede så at malke ud, og ja så kunne jeg faktisk ikke malke mere end 100 ml ud i alt fra begge bryster Det var jo ikke så sært han var så sur og de sidste to dage er mælken faktisk næsten helt forsvundet, kunne kun malke 40 ml ud i dag! Har virkeligt ingen idé om, hvor alt mit mælk blev af, men det er der jo ikke så meget at gøre ved Jolan har det godt, det er jo det vigtigste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

SaNiNa

Sifling skriver:

Ja, efter lang tids op og nedture med amning, måtte vi nu også overgive os til flasken Jolan begyndte simpelthen at blive så sur når jeg ammede ham, suttede helt vildt men gav hele tiden slip og skreg.. Prøvede så at malke ud, og ja så kunne jeg faktisk ikke malke mere end 100 ml ud i alt fra begge bryster Det var jo ikke så sært han var så sur og de sidste to dage er mælken faktisk næsten helt forsvundet, kunne kun malke 40 ml ud i dag! Har virkeligt ingen idé om, hvor alt mit mælk blev af, men det er der jo ikke så meget at gøre ved Jolan har det godt, det er jo det vigtigste

Du kan jo supplere ammningen med en flakse ved siden af ved at udmalke stimmulere du ikke dit bryst nok til at øge mælkeprodutionene.

Jeg kan heller ikke mælke meget mere end 100ml ud men han spiser et sted mellem 170-200ml nu lille ædedolk.

Det kan også tænkes vi får at punmpen forkert så vi får lukket for mælekanalerne.

Anmeld

28. oktober 2011

Sifling

Sanne og Nicklas skriver:

Du kan jo supplere ammningen med en flakse ved siden af ved at udmalke stimmulere du ikke dit bryst nok til at øge mælkeprodutionene.

Jeg kan heller ikke mælke meget mere end 100ml ud men han spiser et sted mellem 170-200ml nu lille ædedolk.

Det kan også tænkes vi får at punmpen forkert så vi får lukket for mælekanalerne.

Jamen han ville slet ikke, og førhen kunne jeg sagtens malke meget mere ud, og det gik også meget hurtigere.. Så tror simpelthen han var for utålmodig

Anmeld

28. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Det er noget underligt noget med det mælk!  Tror du har ret i, at han bliver utålmodig - sådan bliver Benjamin også nogle gange. 

Men ja, at Jolan har det godt, det er trods alt det vigtigste! Så er der også mindre stress med måltiderne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.