Lady shaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Kort og godt : Hvilken en skal man købe?Altså en elektrisk,ikke skraber

Kom endelig med jeres erfaringer...jeg er så mega træt af skrabere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Kageelsker

Drop shaveren og køb en epilator!  Det holder meget længere og giver et pænere resultat

Anmeld

28. oktober 2011

Pernilleh

Kageelsker skriver:

Drop shaveren og køb en epilator!  Det holder meget længere og giver et pænere resultat

Ok?Har du evt. et link til en god en?

Anmeld

28. oktober 2011

Kageelsker

Pernilleh skriver:

Ok?Har du evt. et link til en god en?

Jeg har haft denne i et par år, og den virker upåklageligt http://www.stoevsugerposen.dk/product_info.php?products_id=6121

Det bedste ved at epilere ben er, at der bliver færre og færre hår og der går længere og længere tid imellem at man behøver ordne dem DET er noget jeg godt kan lide

Anmeld

28. oktober 2011

Pernilleh

Kageelsker skriver:

Jeg har haft denne i et par år, og den virker upåklageligt http://www.stoevsugerposen.dk/product_info.php?products_id=6121

Det bedste ved at epilere ben er, at der bliver færre og færre hår og der går længere og længere tid imellem at man behøver ordne dem DET er noget jeg godt kan lide

Ok,1000 tak

Jeg arvede for over 20 år siden en tudsegammel en,som bare ikke virker.Det tager en evighed,og den fjerner ikke alle hår.Men den du nævner,går det sådan forholdsmæssigt hurtigt?For jeg må indrømme at min tålmodighed ikke er til at bruge 1 time på at barebere ben

Anmeld

28. oktober 2011

Kageelsker

Pernilleh skriver:

Ok,1000 tak

Jeg arvede for over 20 år siden en tudsegammel en,som bare ikke virker.Det tager en evighed,og den fjerner ikke alle hår.Men den du nævner,går det sådan forholdsmæssigt hurtigt?For jeg må indrømme at min tålmodighed ikke er til at bruge 1 time på at barebere ben

Det tager lidt tid (tror jeg bruger ca 1/2 time), specielt de første gange, men jo flere gange man har brugt den, jo hurtigere går det for der bliver færre hår at fjerne.

Jeg syntes personligt at tiden er godt givet ud, og så har man heller ikke de der kradsende stubbe 2 dage efter. De nye hår der vokser ud er fine og bløde.

Men en lille advarsel, det gør pisse ondt de første par gange (min smertetærskel er ikke så høj), men det bliver altså meget mindre smertefuldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.